// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های هفته چهارم دی 1396 برای اندروید

در بهترین بازی های موبایل هفته چهارم دی، ابتدا بازی Dumb Ways to Die 3: World Tour را معرفی کرده‌ایم و یک بازی فوتبال عجیب از مجموعه استیک من داریم.

دی ماه نیز به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و ما در زومجی به رسم هفته‌های گذشته برترین بازی‌های اندروید و آیفون را در قالب یک مقاله برای تجربه در آخر هفته معرفی کرده‌ایم. در هفته‌ای که گذشت دو بازی متفاوت را از مجموعه استیک‌من داشتیم که در یکی از آنها با بیرون کشیدن شمشیرمان به جنگ تاریکی می‌رویم و در دیگری به انجام بازی فوتبال می‌پردازیم. اگر با مجموعه Dumb Ways to Die آشنا باشید، این هفته سومین شماره این مجموعه سرگرم‌کننده را معرفی کرده‌ایم تا باری دیگر برای جلوگیری از مرگ شخصیت‌های دوست‌داشتنی این مجموعه تلاش کنیم.

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی Dumb Ways to Die 3: World Tour

Dumb Ways to Die 3: World Tour

مقاله مرتبط:

  • معرفی بازی موبایل Dumb Ways to Die 3: World Tour

از سال ۲۰۱۲،‌ زمانی که مسؤولین متروی استرالیا اقدام به ساخت مجموعه انیمیشنی برای اطلاع‌رسانی خطرات به مردم کردند، ۶ سال می‌گذرد. شخصیت‌های کارتونی جذاب و دوست‌داشتنی که به دلیل سر به هوا بودن، به دلایل مختلف در جریان اپیزودهای انیمیشن‌ کشته می‌شدند. بعد از استقبال مردم از این انیمیشن‌ها شاهد عرضه مجموعه بازی‌هایی از این سری بودیم که اکنون به ایستگاه سوم رسیده‌اند. سومین شماره مجموعه Dumb Ways to Die مانند دو شماره‌ی پیشین شامل مینی‌گیم‌های جذاب و درگیر کننده می‌شود. ماجرای اصلی بازی، در رابطه با چند شهری است که دچار آتش‌سوزی شده‌اند و حال نوبت شخصیت‌های محبوب مجموعه است تا از پیشروی این آتش‌سوزی جلوگیری کنند. هر یک از شهرها دارای بازی‌های کوچک، اما درگیرکننده‌ای هستند که با انجام موفقیت آمیز آنها سکه‌هایی را دریافت می‌کنید. اسکیت‌سواری یا پرواز با هواپیما برای عبور از داخل دایره‌ها، تنها چندی از کارهایی هستند که باید آنها را در طول مراحل به پایان برسانید و از طرفی حتی شاهد اضافه شدن ویژگی‌های شخصی سازی برای تجهیز شخصیت‌ها به آیتم‌های مختلف هستیم. با خاموش شدن آتش هر خانه، در بازه‌ی زمانی مشخصی سکه تولید می‌شود که می‌توانید آنها را جمع‌آوری کنید. این بازی به صورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dumb Ways to Die 3: World Tour

بازی Game of Warriors

Game of Warriors

بازی‌های استراتژی چشم‌های بازیکنان را هر روزه به نمایشگر موبایل خیره می‌کنند. بازی‌هایی که هرچند از نظر ظاهر آنچنان پیچیده به نظر نمی‌رسند، اما با کمی تجربه کردن آنها می‌توانید به نکات ریز و درشتی پی ببرید که در این دست بازی‌ها وجود دارد. البته برخلاف بسیاری از بازی‌های استراتژی موبایل مانند Clash of Clans که به صورت آنلاین اجرا می‌شوند، بازی Game of Warriors تنها شامل بخش تک‌نفره آفلاین است. در این بازی باید با هدایت سربازها از قلعه و شهر محافظت کنید و با تثبیت قدرت خود، تمدن‌های دیگر را تصرف کنید. با ورود به بازی، نقشه‌ای عظیم را مشاهده می‌کنید که به زیبایی طراحی شده است. در اولین بخش بازی یا همان دفاع از قلعه، باید در برابر موج حملات دشمنان بیشترین مقاومت را داشته باشید تا با از بین بردن آنها پول لازم برای مسلح کردن شهروندان را به دست بیاورید. موج حمله‌های دشمنان سیر صعودی داشته و به مرور با دشمنانی قدرتمندتر روبه‌رو می‌شوید. بخش دوم بازی اما حمله به سایر سرزمین‌ها است. با تصرف سرزمین‌های جدید می‌توانید سرزمین‌های بیشتری را آزاد کنید و در نتیجه، باید هرچه بیشتر استراتژی دفاعی خودتان را مستحکم‌تر کنید. بازی Game of Warriors گرافیک جذابی دارد و در دنیایی رنگارنگ لحظاتی دلنشین را برای بازیکنانش رقم می‌‌زد. این بازی به صورت رایگان در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Game of Warriors

بازی   Hoshi Eleven - Top Soccer RPG

  Hoshi Eleven - Top Soccer RPG

ترکیب چند سبک بازی و ارائه‌ی محصولی ترکیبی، چندی است که در صنعت بازی‌های موبایل نیز رونق پیدا کرده است. به عنوان مثال، می‌توانیم از بازی Kubo: A Samurai Quest نام ببریم که با ترکیب سبک مچ‌تری و روایت ماجراجویی‌های Kubo، محصولی متفاوت را به بازیکنان ارائه داده بود. در این بازی باید با یکی کردن آیتم‌های مشابه کاری می‌کردید تا شخصیت‌ها طلسم‌های لازم را برای مبارزه با یکدیگر به دست آورند. حال در این مقاله قصد معرفی بازی فوتبال متفاوتی را به نام Hoshi Eleven - Top Soccer RPG داریم. در این بازی باید با یکی کردن یا به اصطلاح مچ‌ کردن آیتم‌های هم‌رنگ با توجه به موقعیتی که شخصیت‌ها در آن قرار دارند، از دروازه خود دفاع کنید یا شوت جانانه‌ای را روانه‌ی دروازه کنید. به عنوان مثال در زمینه دفاع، مهره‌های سبز رنگ نقش مهمی را ایفا می‌کنند و با قرار دادن سه مهره یا بیشتر در کنار یکدیگر امتیاز بیشتری را برای گرفتن توپ حریف به دست می‌آورید. گیم‌پلی بازی شامل دو مرحله می‌شود که در هر مرحله یکی از طرفین باید پازل را حل کند و سپس، فردی که بیشتری امتیاز را به دست بیاورد، موفق خواهد بود. بازی شامل دو بخش داستانی و رویدادها می‌شود که هر کدام دارای ویژگی‌ مختص به خود هستند. اگر تجربه‌ای متفاوت را می‌خواهید حتما بازی Hoshi Eleven - Top Soccer RPG را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Hoshi Eleven - Top Soccer RPG

بازی Stickman Legends: Shadow Wars

Stickman Legends: Shadow Wars

شخصیت‌های استیک من (Stickman) را تا به حال در بازی‌های مختلفی همراهی کرده‌ایم. شخصیت‌هایی که از اسکیت سواری بگیرید تا فوتبال بازی کردن را دوست دارند و در هر لحظه‌ ایده‌ای برای سرگرم کردن شما ارائه می‌دهند. بازی Stickman Legends: Shadow Wars نیز یکی دیگر از بازی‌های استیک‌من است که این‌بار به ما اجازه‌ی کنترل قهرمانی افسانه‌ای را برای مبارزه با سایه‌ها می‌دهند. اولین نکته‌ای که از اول ماجرا نظر شما را جلب می‌کند، تنوع آیتم‌هایی است که در جریان بازی در دسترس شما قرار دارد. سلاح‌های مختلف، قهرمان‌هایی با توانایی‌های متفاوت و حالت‌های مختلف بازی که هر کدام دارای چالش‌های متفاوتی هستند، ماجراجویی متفاوتی را برای بازیکنان رقم می‌زنند. در جریان بازی در مسیری مستقیم حرکت می‌کنید و در هر مرحله با ورود موج جدیدی از دشمنان، باید با توجه به نوع آنها و شیوه‌ حمله‌‌ای که دارند، با آنها مبارزه کنید. قابلیت ارتقاء مهارت‌ها و آزادسازی طلسم‌هایی جدید، تنوع دشمنان با توجه به دنیا و مکانی که مرحله در آن جریان دارد و همینطور امکان ارتقاء قدرت‌ حمله، دفاع، حمله کریتیکال و سطح سلامتی، از جمله دیگر محتوایی هستند که در بازی Stickman Legends: Shadow Wars در دسترس شما قرار خواهند داشت. اگر آيفون یا آیپد دارید، می‌توانید بازی مشابه Stickman Legends- Ninja Heroes را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Stickman Legends: Shadow Wars

بازی World Cup: Stickman Football

World Cup: Stickman Football

اگر به انجام بازی فوتبال در گوشی‌ موبایل علاقه دارید و از قضا پیش از این بازی PES 2018 و FIFA Mobile را تجربه‌ کرده‌اید،‌ شاید بد نباشد بازی World Cup: Stickman Football را نیز تجربه کنید. World Cup: Stickman Football محصولی متفاوت از شخصیت‌های استیک‌من است که این‌بار پا به توپ شده‌اند و می‌خواهند تا چند دست فوتبال بازی کنند. هرچند تبلیغات و الزام تماشای ویدیوهای مختلف تاحدودی اعصاب خردکن است، اما گیم‌پلی بازی المان‌های لازم را برای سرگرم‌کردن بازیکنان دارد. بازی در مجموع هشت حالت مختلف دارد که برای باز کردن آنها باید مجموعه‌ای از ویدیوها را تماشا کنید. این اجبار برای باز شدن تیم‌ها نیز اعمال شده است و در نتیجه اگر می‌خواهید تیم‌های جدیدی را انتخاب کنید، باید دقایقی را به تماشای تبلیغات اپلیکیشن‌های مختلف بنشینید. شیوه‌ی بازی شباهت زیادی به فوتبال کلاسیک دارد، با این تفاوت که به غیر محوطه جریمه در سایر نقاط زمین می‌توانید به راحتی تکل کنید و توپ را از زیر پای حریف بقاپید. بازی World Cup: Stickman Football تجربه‌ای متفاوت از یک فوتبال بامزه است که ارزش تجربه کردن را دارد.

دانلود بازی اندروید World Cup: Stickman Football


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده