نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Hoshi Eleven - Top Soccer RPG

Hoshi Eleven - Top Soccer RPG یک بازی اندروید با ترکیبی از فوتبال، پازل و المان‌های نقش آفرینی است. با معرفی بازی همراه زومجی باشید.

تا به امروز ترکیب سبک‌های زیادی را در بازی‌های ویدیویی تجربه کرده‌ایم؛ از بازی Rocket League که ترکیبی از ماشین سواری و فوتبال است گرفته تا بازی‌ای مثل Pyre که المان‌های نقش‌آفرینی را با ورزش ترکیب کرده بود. حال امشب در معرفی بازی موبایل زومجی، سراغ بازی‌ای به نام Hoshi Eleven - Top Soccer RPG رفته‌ایم که در اصل یک بازی فوتبال است که المان‌هایی از پازل و نقش‌آفرینی هم در آن دیده می‌شوند.

پیش از این بازی‌های فوتبال زیادی را در زومجی معرفی کرده‌ایم؛ از نسخه موبایل PES 2018 و فیفا گرفته تا بازی فانتزی‌ای مثل Captain Tsubasa: Dream Team. اما برخلاف همه این بازی‌ها، در بازی اندروید Hoshi Eleven - Top Soccer RPG شما بازی را با حل کردن پازل‌ها کنترل می‌کنید؛ به این صورت که شبیه به بازی‌ای مثل کندی کراش، با یک صفحه پازل رو‌به‌رو خواهید شد که در بالای آن هم زمین فوتبال دیده می‌شود. حال باید سعی کنید با کنار هم قرار دادن سه خانه هم‌رنگ یا بیش‌تر در کنار هم، امتیاز جمع کنید تا بتوانید در بازی فوتبال حمله و دفاع کنید و به گل برسید. اما بسته به اینکه در موقعیت هجومی یا دفاعی باشید، تاثیر مهره‌ها تغییر پیدا می‌کند. برای مثال، زمانی که نزدیک به دروازه حریف هستید و می‌خواهید گل بزنید، با کنار هم قرار دادن سه عدد یا بیش‌تر از مهره‌های توپ شکل یا سیاه رنگ می‌توانید امتیاز بیش‌تری کسب کنید و مثلا مهره‌های سبز خیلی امتیاز زیادی نصیب‌تان نمی‌کنند.

برعکس، زمانی که در حال دفاع کردن هستید، این مهره‌های سبز هستند که کنار هم قرار دادن سه عدد یا بیش‌تر از آن‌ها در کنار هم، می‌تواند شما را به امتیاز بیش‌تر برساند و باعث شود بتوانید مثلا توپ حریف را بگیرید. در کل، روند بازی به این شکل است که یک نوبت شما پازل را حل و امتیاز کسب می‌کنید و یک نوبت هم حریف این کار را انجام می‌دهد و در نهایت هرکدام که امتیاز بیش‌تری کسب کرده باشید، در بازی فوتبال هم موفق‌تر عمل می‌کنید. در واقع ترکیب المان‌های پازل با فوتبال، باعث شده تا Hoshi Eleven - Top Soccer RPG گیم‌پلی خاص و سرگرم‌کننده‌ای داشته باشد. بازی همچنین دو حالت داستانی و رویداد دارد. در حالت داستانی با تیم‌های مختلفی رقابت می‌کنید و حتی می‌توانید پیش از شروع هر مسابقه، روایت داستانی در رابطه با آن را هم مشاهده کنید. در حالت رویداد هم یک سری مسابقه خاص برای مدت محدودی در دسترس قرار می‌گیرند که با انجام آن‌ها پاداش خوبی دریافت خواهید کرد.

در ابتدای بازی به وجود المان‌های نقش‌آفرینی در Hoshi Eleven - Top Soccer RPG اشاره کردیم و نحوه پیاده‌سازی این المان‌ها در بازی، مربوط به ارتقای شخصیت‌ها می‌شود؛ به طوری‌که با پشت سر گذاشتن مراحل بازی و کسب منابع در انواع مختلف، می‌توانید بازیکنان جدیدی برای تیم‌تان به خدمت بگیرید و سپس توانایی‌های آن‌ها را ارتقا دهید. همچنین بازیکنان یک سری توانایی‌های ویژه هم دارند که می‌توانند تاثیر زیادی روی روند بازی داشته باشند و گاهی حتی سرنوشت یک مسابقه را تغییر دهند. البته این توانایی‌ها به مرور زمان و با ارتقای بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرند.

دانلود از آپارات

Hoshi Eleven - Top Soccer RPG همچنین از حیث گرافیکی هم شرایط خوبی دارد و طراحی‌های بازی که شباهت زیادی به انیمه‌های ژاپنی دارند، در سطح خوبی هستند. به این مساله موسیقی‌های خوب Hoshi Eleven - Top Soccer RPG را هم اضافه کنید که باعث شده‌اند بازی در مجموع تجربه هیجان‌انگیزی ارائه کند. در کل، اگر به دنبال یک بازی فوتبال متفاوت هستید که در واقع ترکیبی از چند سبک بازی مختلف است، دانلود بازی Hoshi Eleven - Top Soccer RPG پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید Hoshi Eleven - Top Soccer RPG


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده