// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر جدید بازی Lost Sphear موسیقی زیبای آن را به رخ می‌کشد

کمپانی Square Enix در آستانه عرضه بازی Lost Sphear تریلر جدیدی از آن منتشر کرد که کاربران را با موسیقی متن زیبای بازی آشنا می‌کند.

بازی Lost Sphear، دنباله معنوی I Am Setsuna، در استودیو توکیو آر‌پی‌جی فکتوری (Tokyo RPG Factory) در حال توسعه است و به‌زودی در غرب منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی ناشر آن یعنی کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) در آستانه عرضه این بازی با انتشار تریلری هیجانی دوباره به طرفداران وارد کرد. در حالی که معمولا تریلر‌‌های قبل از عرضه بازی بیشتر روی داستان و گیم‌پلی تمرکز دارند این بار سازندگان در استودیو توکیو آرپی‌جی قصد دارند با این تریلر موسیقی زیبای این بازی را به رخ بکشند.

موسیقی متن بازی Lost Sphear به دست توموکی میوشی تنظیم شده است و در حالی که در تریلر صدای دلنشین پیانو به گوش می‌خورد، صحنه‌هایی از گیم‌پلی هم در نقاط مختلف بازی به چشم می‌آید.

اگر برای اولین بار است که نام این آهنگساز به گوشتان می‌خورد جای تعجب ندارد؛ چرا که وی در بین آهنگساز‌هایی که برای کمپانی اسکوئر انیکس فعالیت کرده‌اند، چهره جدیدی به شمار می‌رود. وی که ۲۵ سال سن دارد، با تنظیم موسیقی بازی I Am Setsuna شناخته می‌شود که توانست محبوبیت خاصی را برای خود به دست بیاورد.

بازی Lost Sphear چندی پیش در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهرماه) در ژاپن منتشر شد؛ در حالی که بازی مذکور در ریجن آمریکای شمالی و اروپا برای عرضه در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن‌ماه) برنامه‌ریزی شده است و به دست کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی می‌رسد. گفتنی است که نسخه دموی این بازی بیش از یک ماه است که منتشر شده است و کاربران می‌توانند برای دانلود کردن آن قدام کنند. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر جدید را نیز تماشا کنید و به موسیقی زیبای آن گوش دهید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده