نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

سریال شخصیت Hitman کامیک‌ های دی سی به احتمال زیاد ساخته خواهد شد

جف جانز، مدیر بخش سرگرمی کمپانی دی‌سی، در صحبت‌های اخیر خود عنوان کرد که آنها برنامه‌هایی را برای شخصیت کامیک بوکی هیتمن و ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی برای او در نظر دارند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون به‌تازگی مشخص شده که احتمالا ما در آینده‌ای نزدیک شاهد سریال شخصیت کامیک بوکی دیگری به نام هیتمن (با نام اصلی تامی موناهن) که توسط گارث انیس خلق شده خواهیم بود. اگرچه هنوز این موضوع رسمی نشده، اما جف جانز، مدیر بخش سرگرمی کمپانی دی سی در گفتگوی اخیر خود به هیتمن و ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی درباره او اشاره کرده است. بر اساس گزارش جدید سایت خبری Comic Book Resources، در طی مراسم دی سی و پنل مخصوص این کمپانی، یکی از طرفداران هیتمن درباره شخصیت مورد علاقه‌اش سوالی از جف جانز پرسید و او با بیان «ما در حال مذاکره و صحبت در مورد این شخصیت هستیم» اشاره کرد که مسئولان این کمپانی به احتمال زیاد، برنامه‌های مهیجی برای این کاراکتر محبوب دارند.

کاراکتر Hitman، شخصیت اصلی مجموعه کتاب‌های کامیک دهه ۱۹۹۰ بود. این شخصیت محبوب توسط گارث انیس و جان مک‌‌کری ساخته شد. تامی موناهن یک جوان معمولی بود که توسط اصلاح ژنتیکی قدرت‌های خاصی به او داده شده و به یک ماشین کشتار به نام «هیتمن» تبدیل شده‌ است. تامی ماناهن در شهر گاتهام فعالیت می‌کند. با این تفاسیر، اگر این مجموعه تلویزیونی هم به دنیای دی سی و سریالی‌های آن در شبکه CW بپیوندد و آن را گسترده‌تر از قبل کند، بسیار هیجان‌انگیز و دیدنی خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده