// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

جذاب‌ترین فیلم‌های سال 2018 از نگاه زومجی

در سال جاری، سینما مثل چندین و چند سال اخیر، می‌خواهد بلاک‌باسترهای بزرگ، جذاب و پر هزینه‌ای را تقدیم‌مان کند که در این پرونده‌ی ویدیویی، نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

کمپانی‌های گوناگون و استودیوهای بزرگ هالیوودی، امسال هم قصد ادامه دادن مجموعه‌های سینمایی شناخته‌شده‌ای را دارند که خیلی‌ها انتظار قسمت جدیدی از آن‌ها را می‌کشند و هم فیلم‌های تازه و خاصی را عرضه می‌کنند که هر کدام‌شان، مخاطبان به خصوصی دارند. فیلم‌هایی که یکی از آن‌ها با ترکیب عناصر علمی‌تخیلی می‌خواهد قصه‌های جذاب بگوید، بین‌شان نام انیمیشن‌هایی شدیدا دوست‌داشتنی به چشم می‌خورد و چندتای‌شان ابرقهرمانی‌های شلوغ و پرشده از مبارزه‌ای هستند که تعداد بسیاری از طرفداران هر کدام از آن‌ها، انتظار از راه رسیدن‌شان را می‌کشند. خلاصه امسال، نه فقط در تابستان که در تمام فصل‌ها، قرار است بلاک‌باسترهای دیوانه‌واری ببینیم. زومجی نیز جذاب‌ترین فیلم‌های حاضر در این لیست را فهرست کرده و در تازه‌ترین پرونده‌ی ویدیویی خود که نخستین بار هفته‌ی گذشته و در قالب یکی از بخش‌های قسمت بیستم «فریم» منتشر شد، آن را تقدیم شما عزیزان می‌کند.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

راستی، «فریم»، برنامه‌ی سینمایی اختصاصی زومجی که تا به امروز بیست قسمت از آن منتشر شده، هر هفته چهارشنبه شب‌ها با یک اپیزود تازه، به دست شما کاربران عزیز می‌رسد. برنامه‌ای که برای دوست‌داران سینما و تلویزیون آفریده شده و در آیتم‌های گوناگون ویدیویی، تلاش می‌کند نگاه کاملی به زوایای گوناگون دنیای هنر هفتم داشته باشد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده