نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

نقشه Prise de Tahure بازی Battlefield 1 در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت

یکی از نقشه‌های بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی بتلفیلد 1 به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

استودیو Dice، سازنده‌ی بازی Battlefield 1 اعلام کرد که نقشه Prise de Tahure که پیش از این تجربه‌ی آن فقط برای کاربرانی که بسته الحاقی They Shall Not Pass یا Premium Pass بازی را تهیه کرده بودند ممکن بود، به‌زودی به صورت رایگان برای تمام کاربران قابل بازی خواهد بود. این نقشه که بازه زمانی شب را به بازی اضافه کرده بود از امروز، ۱۶ ژانویه (۲۶ دی‌ماه) در اختیار کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قرار خواهد گرفت.

یک رویداد نیز با محوریت بخش Gallipoli بسته‌ی الحاقی جدید بازی یعنی Turning Tides از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ ژانویه (۲۶ دی تا دوم بهمن) برگزار خواهد شد. در این رویداد کاربران به محتویات دو بسته‌ی الحاقی منتشر شده بازی با نام‌های They Shall Not Pass و In The Name of the Tsar دسترسی خواهند داشت. در جریان این رویداد برخی از محتویات بسته الحاقی Turning Tides که در نیمه دوم همین ماه منتشر خواهد شد، در دسترس کاربران خواهد بود.

برخی از محتویات این بسته الحاقی در اواخر سال گذشته منتشر شدند، اما باقی‌مانده‌ی این محتویات شامل نقشه‌های Zeebrugge و Heligoland Bight، نیروی دریایی ارتش بریتانیا و یک نوع هواپیمای نوع C جدید نیز در همین ماه ژانویه به بازی اضافه خواهد شد. کمپانی EA (ناشر بازی) و استودیو دایس به‌عنوان توسعه‌دهنده پیش از این اعلام کرده بودند زمان زیادی تا انتشار چهارمین بسته الحاقی بازی به نام Apocalypse باقی نمانده است.

بسته الحاقی Turning Tides سومین بسته الحاقی بزرگ بازی بتلفیلد 1 است. بسته الحاقی Apocalypse نیز در اوایل سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. طبق اعلام EA و دایس، بسته الحاقی Apocalypse شامل مشهورترین نبرد جنگ جهانی اول خواهد بود. این بسته همچنین شامل سلاح‌هایی خواهد بود که برای کشتن و ناامید کردن مردم ساخته شده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده