// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

استودیو سازنده بازی Dark Souls Remastered مشخص شد

لورا کیت دیل که پیش از رونمایی رسمی، خبر از نسخه ریمستر بازی Dark Souls داده بود، استودیوی سازنده این بازی را معرفی کرده است.

روز پنج‌شنبه هفته گذشته نسخه باز‌سازی بازی Dark Souls تحت عنوان بازی Dark Souls Remastered برای انتشار در اواسط سال ۲۰۱۸ روی کنسول‌های نسل هشتم کمپانی‌های سونی و مایکروسافت، نینتندو سوییچ و پی سی معرفی شد. کمپانی Bandai Namco Entertainment (باندای نامکو) تنها به رونمایی از این بازی اکتفا کرد و سوالات بسیاری از جمله استودیوی سازنده این بازی و ارتقا‌های انجام‌شده، بی‌پاسخ باقی ماندند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، لورا کیت دیل، از نویسندگان وب‌سایت کوتاکو که پیش از این به نقل از منابع آگاه از معرفی بازی Dark Souls Remastered خبر داده بود، نام استودیوی سازنده این بازی را اعلام کرده است.

با استناد به گفته لورا کیت دیل نسخه پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان توسط استودیو QLOC در حال ساخت است. همچنین وی به این نکته اشاره کرده که روند ساخت نسخه‌های مذکور از حدود یک سال پیش آغاز شده است. او در شبکه اجتماعی توییتر نوشته است که «این تیم (استودیو QLOC) در لحظه آخر برای ساخت یک بازی کوچک انتخاب نشده است». منابع آگاه به لورا کیت دیل گفته‌اند که استودیو FromSoftware (فرام سافتور) در پروسه ساخت بازی Dark Souls Remastered حضور داشته، اما بخش عمده آن به دست استودیو QLOC انجام شده است.

استودیو QLOC در سال ۲۰۰۹ در شهر ورشو، کشور لهستان تاسیس شد. این استودیو که در زمینه بومی‌سازی و پورت بازی‌های مختلف فعال است، ساخت نسخه پی‌سی بازی‌های Dragon's Dogma: Dark Arisen ،Super Street Fighter IV: Arcade Edition ،DmC: Devil may Cry ،Ace Combat: Assault Horizon و Hellblade: Senua’s Sacrifice را در کارنامه دارد.

تاکنون نام استودیوی مسئول ساخت نسخه مربوط به کنسول نینتندو سوییچ بازی Dark Souls Remastered اعلام نشده است، اما به دلیل عدم حضور این نسخه در بین پورت‌های در حال ساخت توسط استودیو QLOC، می‌توان چنین فرض کرد که استودیوی دیگری وظیفه ساخت نسخه متعلق به کنسول کمپانی نینتندو را بر‌ عهده دارد.

 بازی Dark Souls Remastered در تاریخ ۲۵ مه (۴ خرداد ۱۳۹۷) روی پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،PC و Nintendo Switch عرضه خواهد شد. کمپانی نامکو اعلام کرده است که این بازی با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده