نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

شورانر سریال The Walking Dead در فصل جدید تغییر خواهد کرد

بر اساس گزارش‌ها، عوامل سازنده سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) به دلیل پایین بودن امتیازات، در فصل بعدی قصد دارند فرد جدیدی را به‌عنوان شورانر انتخاب کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مشخص شده که عوامل سازنده سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) که یکی از مجموعه‌های محبوب شبکه AMC محسوب می‌شود، قصد دارند فرد جدیدی را به‌عنوان شورانر این مجموعه انتخاب کنند. بر اساس این گزارش، اسکات ام گیمپل که این سمت را از سال ۲۰۱۳ تا به امروز بر عهده داشته، دیگر قرار است نقش خود را ترک کند. عوامل سازنده تصمیم دارند که آنجلا کانگ را به‌عنوان شورانر جدید این سریال زامبی-محور پساآخرالزمانی انتخاب کنند. کانگ سابقا به‌عنوان نویسنده در این پروژه، با تیم همکاری می‌کرده است.

بر اساس گزارش جدید هالیوود ریپورتر، شبکه AMC اعلام کرده که گیمپل ریاست بخش محتوای مجموعه مردگان متحرک را بر عهده گرفته است و وظیفه دارد تا روی محتوای سریال‌های این مجموعه که شامل سریال The Walking Dead و سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) می‌شود، نظارت کند. اسکات ام. گیمپل در سمت جدید خود همچنین وظیفه دارد تا روی «بازی‌ها و تصمیمات اضافی‌ای که در آینده برای این برند و برای پلتفرم‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود» نظارت کند. کانگ از سال ۲۰۱۱ تا به امروز در پروژه تولید سریال مردگان متحرک حضور داشته است. او از همان زمان در تیم نویسندگی فعال بوده و سابقه نویسندگی فیلمنامه ۲۰ قسمت از این مجموعه تلویزیونی را در رزومه کاری خود دارد. آنجلا کانگ قرار است کار شورانری خود را درست از ابتدای فصل ۹ آغاز کند. همچنین انتظار می‌رود که پخش فصل نهم سریال مردگان از فصل پاییز آغاز شود.

در این گزارش، علت اعمال تغییرات در کادر تولید و پرسنل، پایین بودن امتیازات دو فصل اخیر سریال The Walking Dead عنوان شده است. درست از فصل دوم که در سال ۲۰۱۱ به روی آنتن رفت، ما شاهد کاهش چشمگیری در نیمه فصل پایانی این مجموعه بودیم. آخرین قسمت نیمه فصلی این مجموعه که ماه گذشته به روی آنتن رفت، رتبه پایین‌ترین بیننده را با رقم ۷.۹ میلیون نفر داشته است. پیش از این، این رکورد متعلق به نیمه فصل هفت بود که در سال پیش به روی آنتن رفت و تنها ۱۰.۵۸ میلیون نفر این قسمت را تماشا کرده بودند. رکوردی که فصل هشتم با این میزان بیننده به دست آورده، درست نصف میزانی است که نیمه فصل پنجم که در سال ۲۰۱۴ با رقم ۱۴.۸۱ میلیون نفر به دست آورده بود. 

The Walking Dead

ماه گذشته، دیوید آلپرت، تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی محبوب، در برابر حرف‌های مختلفی که درباره پایین بودن میزان بینندگان مطرح شده بود، به دفاع از این پروژه برخاست. او در میان حرف‌های خود توضیح داد که با توجه و نگاه کردن به ارقام پخش زنده تلویزیونی یک برنامه، نمی‌توان قطعی عنوان کرد که یک سریال محبوب هست یا خیر. او در اینباره اینگونه اذعان کرد:

من به هیچ وجه فکر نمی‌کنم که این سریال محبوبیتش را در بین عموم و همچنین ارتباطی را که با بینندگانش برقرار کرده از دست داده باشد. ما در حال حاضر فقط با یک کاهش آمار بیننده مواجه شدیم که تقریبا در تمامی برنامه‌ها و رسانه‌ها یک چیز معمول است و به سازندگان نشان می‌دهد که در یک زمان خاص باید یک تصمیم جدید اتخاذ شود. شاید باور نکنید ولی من هنوز مردمی را می‌بینم که سراغ من می‌آیند و درباره اتفاقاتی سوال می‌پرسند که من از همین سوالات متوجه می‌شوم که آنها هنوز در میانه فصل ششم به سر می‌برند. آنها نمی‌توانند باور کنند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

در حال حاضر پخش نیمه اول فصل هشتم این سریال به پایان رسیده است و پخش نیمه دوم فصل هشتم سریال The Walking Dead از روز یکشنبه، ۲۵ فوریه ۲۰۱۸ (۶ اسفند ۱۳۹۶) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. پس از فرانک دارابونت، گلن مازارا و اسکات گیمپل، آنجلا کانگ چهارمین سازنده سریال The Walking Dead است. با این حال، طی دو فصل گذشته، این سریال با افت شدید تعداد بیننده روبه‌رو بوده است و باید دید که تغییر سازنده آن چه تاثیری را روی روند این سریال خواهد گذاشت. سریال The Walking Dead بر اساس کامیک‌های مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن، تولید و از شبکه AMC منتشر می‌شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده