نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV اعلام شد

طبق اعلام اسکوئر انیکس، نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV و همچنین نسخه Royal آن در ماه مارس منتشر خواهند شد.

بازی Final Fantasy XV چندی پیش برای کامپیوتر تایید شد و همچنین چندی پیش یک نسخه کامل از بازی با نام Royal Edition نیز رده‌بندی سنی شده بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس ضمن تایید رسمی نسخه رویال بازی، اعلام کرده که نسخه کامپیوتر بازی و همچنین نسخه Royal آن، در تاریخ ۱۵ اسفند (۶ مارس) در دسترس قرار خواهند گرفت.

نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy XV روی فروشگاه‌های استیم، اوریجن و ویندوز 10 منتشر خواهد شد و قابل خرید خواهد بود. همچنین هم نسخه ویندوز بازی و هم نسخه رویال که برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس خواهد بود، شامل تمامی ۲۰ DLC منتشر‌شده، نقشه بزرگ‌تر منطقه Insomnia به نسبت نسخه اصلی، دشمنان و ماموریت‌های جانبی جدید و همچنین حالت دید اول شخص خواهند بود.

نقشه بزرگ‌تر منطقه مذکور به گیمر اجازه خواهد داد تا به منطقه Crown City of Insomnia برود و در آنجا در قالب ماموریت‌های جانبی جدید، با Cerberus و Omega رو‌به‌رو شود. همچنین در نسخه‌های جدید بازی قایق Royal Vessel کاملا قابل کنترل خواهد بود و با آن، می‌توانید در مناطق مختلفی گشت و گذار کنید. در نهایت نسخه‌های ویندوز و رویال بازی، شامل تمامی اپیزود‌های سیزن پس این اثر نیز می‌شوند.

نسخه ویندوز بازی فاینال فانتزی ۱۵ قیمتی معادل ۴۹.۹۹ دلار خواهد داشت و پیش فروش آن، از ۱۲ بهمن (۱ فوریه) آغاز خواهد شد. افرادی که این نسخه را پیش خرید کنند، به یک سری محتویات اضافی دسترسی خواهند داشت که بسته به فروشگاهی که بازی را از آن خریداری کنید، متفاوت هستند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده