نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

شبکه Netflix با نینتندو سوییچ همکاری نخواهد کرد

طبق اعلام اخیر کمپانی Netflix، برنامه‌های این شبکه روی اپلیکیشن نینتندو سوئیچ منتشر نخواهد شد.

اعضای کمپانی نینتندو و مخصوصاً خالقین کنسول دستی نینتندو سوییچ مدت زمانی زیادی در انتظار آغاز هم‌کاری با شبکه نتفلیکس بودند. درواقع کمپانی نینتندو قصد داشته امکان استفاده از برنامه‌های این شبکه را روی اپلیکیشن نینتدو سوئیچ مهیا کند. هرچند گویا تمام این انتظارها بی‌فایده بوده و نت‌فلیکس درنهایت آب پاکی را روی دست کمپانی نینتندو ریخت و اعلام کرد که قصد همکاری با اپلیکیشن نینتندو سوئیچ را ندارد.

همان‌طور که همه می‌دانیم کمپانی نینتندو علاوه بر عملکردی عالی در ارئه بازی برای کنسول نینتندو سوئیچ خود، در طراحی و ارائه اپلیکیشن چندمنظوره و کاربردی برای این کنسول هم موفق ظاهر شده است. از طرفی دیگر در حال حاضر شبکه نمایش نتفلیکس هم یکی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین شبکه‌ها به حساب می‌آید و به همین دلیل هم زیاد دور از انتظار نیست که کمپانی نینتندو به‌دنبال همکاری با این شبکه باشد.

اگرچه تمام این امیدها با توئیت حساب رسمی بخش خدمات مشتری شبکه نتفلیکس مبنی بر عدم هم‌کاری با کنسول نینتندو سوئیچ نقش برآب شد. در این توئیت به طور واضح از عدم هم‌کاری با کنسول نینتندو سوئیچ صحبت شده بود. هرچند کمی بعد این توئیت از حساب بخش خدمات مشتری این شبکه حذف شد و اعضای این بخش توئیت دیگری با محتوای «بررسی امکان همکاری با اپلیکیشن نینتندو سوئیچ در آینده» را جایگزین آن کردند. 

شاید دلیل این اصرار شدید کمپانی نینتندو در همکاری با شبکه‌ای مانند نتفلیکس، اضافه کردن خدمات آنلاین پر و پیمان به سرویس آنلاین اپلیکیشن خود باشد، سرویسی که انتشار آن به تازگی تا پاییز ۲۰۱۸ هم تاخیر خورده است. از طرف دیگر هم واضح است که کمپانی نینتندو همیشه بهترین‌ها را برای کنسول جدید خود خواسته و برای همین هم خیلی دور از انتظار نیست که این کمپانی علاوه بر بازی‌های جذاب و پرطرفدار، به‌دنبال ارائه خدمات تماشای فیلم و سریال آنلاین هم روی این کنسول دستی باشد. 

درنهایت این‌طور به نظر می‌رسد شبکه نتفلیکس قصد ندارد تمام پل‌های پشت سرخود را خراب کند و با این اوصاف شاید هنوز جای امیدی برای طرفداران کنسول نینتندو سوئیچ وجود داشته باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده