نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

شایعه: پخش تمام سریال‌ های انیمیشنی مارول به پایان خواهد رسید

طبق شایعات منتشر شده، دیزنی تصمیم دارد که به‌زودی تولید و پخش تمام سریال‌های انیمیشنی مارول را به پایان برساند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وب‌سایت SpoilerTV ادعا می‌کند که از منابع بسیار نزدیک و قابل اعتماد شنیده است که دیزنی تصمیم دارد پخش تمامی سریال‌های انیمیشنی مارول را خاتمه دهد. در حال حاضر سریال‌های انیمیشنی چون گردهمایی انتقام‌جویان (Avengers Assemble)، نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و سریال انیمیشنی جدید اسپایدرمن (Spider-Man)، در حال پخش هستند. هر سه سریال انیمیشنی برای گروه کودک تولید و از شبکه دیزنی XD، شبکه دیزنی برای کودکان، پخش می‌شود. اما قطعا بسیاری از طرفداران دنیای مارول و ابرقهرمانی نیز این سریال‌های انیمیشنی را دنبال می‌کنند و بدون شک بخشی از محبوبیت این شبکه، پخش سریال‌های انیمیشنی کمپانی مارول بوده است.

Spider-Man

گفته می‌شود که در حال حاضر تمامی اعضای سازنده این سه سریال انیمیشنی اخراج شده‌اند و آن‌ها به این وب‌سایت گفته‌اند که طی چند ماه آینده پخش این سریال‌های انیمیشنی برای همیشه به پایان خواهد رسید. در حال حاضر مشخص نیست که دیزنی در نظر دارد چه محصولاتی را به‌جای این سه سریال انیمیشنی مارول تولید و نمایش دهد و به نظر می‌رسد که این موضوع یک مشکل بزرگ برای دیزنی خواهد بود، اما گفته می‌شود که دیزنی از کیفیت و عملکرد این سه سریال انیمیشنی مارول راضی نبوده است و تصمیم دارد که به‌جای هزینه روی این سه انیمیشن که ظاهرا بیش از هر محصول دیگر شبکه دیزنی XD هزینه‌بر هستند، روی محصولاتی دیگری سرمایه‌گذاری کند.

Guardians of the Galaxy

با این حال، این خبر هنوز رسما اعلام نشده است و درستی یا نادرستی این شایعه هنوز مشخص نیست، اما با توجه به نزدیک بودن به زمانی اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)، ممکن است که دیزنی تصمیم به ساخت انیمیشن‌های جدیدی از مجموعه مارول بگیرد. با این وجود، ممکن است که دیزنی برنامه ساخت انیمیشن‌های مارول را تغییر دهد و به‌جای تمرکز روی یک گروه خاص، تصمیم به ساخت انیمیشن‌ های جدی‌تر و بزرگسالانه‌تری را بگیرد تا با انیمیشن‌های فعلی کمپانی دی سی کامیکس و برادران وارنر رقابت کند. پخش قسمت‌های جدید انیمیشن Spider-Man از تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۸ (۱ بهمن ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که پخش فصل دوم انیمیشن Guardians of the Galaxy از تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۱۳۹۶) آغاز شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده