نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

شایعه: جیک جیلنهال بازیگر جایگزین بن افلک در نقش بتمن خواهد بود

در طی شایعه‌ای عنوان شده که در صورت جدا شدن بن افلک از پروژه تولید فیلم اختصاصی بتمن، جیک جیلنهال به‌عنوان جایگزین برای ایفای این نقش در نظر گرفته شده است.

به احتمال خیلی زیاد، شما هم دیگر از این وضعیت نابسامان و اینکه هر روز یک خبر جدید یا شایعه‌ای تازه درباره بن افلک و شرایط حضور او در نقش شخصیت بتمن منتشر می‌شود، خسته شده‌اید. اگرچه لازم به ذکر است که در حال حاضر همه ما چنین وضعیتی را داریم و خود طرفداران بن افلک هم دیگر از این شرایط و انتشار شایعه‌ها و اخبار رنگارنگ خسته شده‌اند. با این حال لازم به ذکر است تا زمانی که کمپانی وارنر تصمیم جدیدی اتخاذ نکند و بیانیه‌ای رسمی در خصوص اینکه دقیقا چه اتفاقی در پروژه تولید فیلم The Batman (بتمن) مت ریوز رخ می‌دهد و البته حضور بن افلک در نقش بتمن در آینده به چه صورت خواهد بود منتشر نکند، این وضعیت همچنان ادامه پیدا می‌کند و ما مدام قرار است شایعه‌های متفاوت‌تر و شاید عجیب‌تری بشنویم. 

آخرین مورد در لیست بلند بالای شایعه‌های رنگارنگ فیلم اختصاصی بتمن، شایعه‌ای است که در طی چند روز اخیر منتشر شد. این شایعه حاکی از آن بود که فیلم The Batman قرار نیست بخشی از دنیای سینمایی دی سی، ملقب به DCEU باشد. حال بر اساس توضیحاتی که مسئولان و منابع استودیو EIC Mario-Francisco Robles ارائه داده‌اند، اوضاع از این قرار است:

شخصیت بتمن یکی از دارایی‌های مهم کمپانی دی سی است و بخشی از آن محسوب می‌شود. فیلم اختصاصی بتمن که قرار است توسط مت ریوز ساخته شود هم به این دنیای سینمایی مرتبط و متصل است؛ منتهی به روش مخصوص خود کارگردان.

بر اساس این صحبت‌ها و نظرات واضحی که مدت‌ها پیش خود مت ریوز در رابطه با جدیدترین اثر ابرقهرمانی‌اش اعلام کرده بود، به نظر می‌رسد که درست همانند فیلم Justice League (لیگ عدالت) و دیگر آثار دنیای سینمایی دی‌سی، فیلم اختصاصی و مستقل بتمن هم قرار است بخشی از این دنیای سینمایی باشد، اما ارتباط فیلم ابرقهرمانی مت ریوز و دنیای سینمایی دی‌سی به این صورت نیست که ما بتوانیم انتظار حضور شخصیت‌های دیگر مانند واندر وومن و آکوامن را داشته باشیم که به صرف نوشیدن چای یا قهوه، به عمارت وین می‌آیند.

علاوه بر این موضوع، ما در گزارش‌های جدید شاهد یک بروزرسانی در وضعیت احتمال حضور بن افلک در نقش شخصیت مبارز شنل‌پوش بودیم. به نظر می‌رسد که مسئولین خود کمپانی برادران وارنر هم از این شرایط خسته شده‌اند و دیگر حس قبلی خود را نسبت به این بازیگر ندارند و دیگر همانند قبل سعی نمی‌کنند او را برای ماندن در این نقش و ایفای این شخصیت متقاعد کنند؛ البته لازم به ذکر است که بن افلک هنوز از دنیای سینمایی دی‌سی خارج نشده و همچنان ارتباطاتی با این شخصیت دارد. با این حال، مشخص شده که اگر بالاخره روزی رسید که بن افلک قصد ترک این دنیای سینمایی و این شخصیت محبوب را داشته باشد، مسئولان و عوامل همین حالا هم جایگزینی برای او در نظر گرفته‌اند. منابع سایت خبری Revenge of The Fans اینگونه درباره بازیگر در نظر گرفته‌شده کنونی سخن گفته‌اند:

همانطور که قبلا هم عنوان شده بود، ممکن است جیک جیلنهال بازیگر بعدی نقش شخصیت بتمن باشد. البته بن افلک هنوز این نقش را کنار نگذاشته و هنوز دنیای سینمایی دی‌سی را ترک نکرده است. موضوع همین است؛ او هنوز با کمپانی قرارداد دارد. اما استودیو دیگر روی او نظر مثبتی نداشته و کم کم در حال دودل شدن درباره نگه داشتن او است. اگر بن افلک برود، جیک جیلنهال جایگزین او خواهد شد. شرایط عجیبی شده است. هر دوی این بازیگران می‌دانند که تصمیماتشان سرنوشت یکدیگر را تغییر خواهد داد.

البته ما امیدواریم که هرچه زودتر شرایط باثباتی به وجود بیاید و بیانیه‌ای رسمی از طرف عوامل کمپانی برادران وارنر و دنیای سینمایی دی‌سی به گوش برسد. شما درباره این شرایط چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما جیک جیلنهال می‌تواند گزینه خوبی برای ایفای نقش بتمن باشد؟ آیا می‌تواند بهتر از بن افلک عمل کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده