نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

دعوت سونی از کاربران برای تست آپدیت 5.50 پلی استیشن 4

کمپانی سونی دعوت از کاربران برای آزمایش بروزرسانی بعدی کنسول پلی‌استیشن 4 را آغاز کرده است.

ظاهرا تا انتشار بروزرسانی بزرگ بعدی کنسول PS4 زمان زیادی باقی نمانده است؛ زیرا مطابق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی سونی دعوت از کاربران برای تست آپدیت 5.50 پلی استیشن 4 را آغاز کرده است.

در حال حاضر آگهی دعوت از کاربران برای آزمایش این بروزرسانی تنها در بلاگ ژاپنی پلی‌استیشن وجود دارد و این در حالی است که شعب امریکای شمالی و اروپایی پلی‌استیشن هنوز ساکت هستند. احتمالا سونی به‌زودی جزئیات بیشتری را در این‌باره اعلام خواهد کرد که به محض انتشار اخبار جدید می‌توانید آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.

نکته جالب در این خصوص این است که این بروزرسانی با عدد 5.50 شماره‌گذاری شده است و بر این اساس ممکن است حجم آن نسبت به بروزرسانی‌هایی که با عدد صحیح شماره‌گذاری می‌شوند، کمتر باشد. همچنین از آنجایی که سونی دعوت از کاربران برای آزمایش این بروزرسانی را آغاز کرده است، بعید به نظر می‌رسد که در این آپدیت تنها شاهد ثبات و بهبود عملکرد سیستم باشیم.

آخرین بروزرسانی اصلی پلی‌استیشن 4 آپدیت 5.0 بود که ویژگی‌های جدیدی از قبیل پیاده‌سازی سیستم خانوادگی، مدیریت بهتر فهرست دوستان، بهبود قابلیت برادکست، پیشرفته‌تر شدن بخش پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها، تورنمنت‌های تیمی، صدای فراگیر مجازی برای پلی استیشن VR و دیگر موارد را برای کنسول به ارمغان آورد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده