// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

اطلاعاتی از بخش آنلاین بازی Attack on Titan 2 منتشر شد

کمپانی Koei Tecmo اطلاعاتی از بخش همکاری چند نفره و رقابتی آنلاین بازی Attack on Titan 2 منتشر کرد.

تا عرضه بازی Attack on Titan 2 چند ماه بیشتر باقی نمانده است و حال کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) اطلاعات جدیدی از این بازی را که بر پایه انیمه Attack on Titan توسعه یافته است، منتشر کرده است. اطلاعاتی که در جریان اخبار بازی منتشر شده است، مربوط به بخش چندنفره این پروژه می‌شود و جزئیات حالت‌های رقابتی و همکاری (Co-op) را برملا می‌کند.

گویا وقایعی که در این بازی اتفاق می‌افتد پس از رویداد‌های فصل دوم انیمه اتک آن تایتان است که بهار گذشته پخش شده بود. المان‌های نقش‌آفرینی در این بازی دیده می‌شود که به نقل از سازندگان قرار است که رابطه‌ای بین کاراکتر‌ها و بازیکنان این بازی ایجاد کند. همچنین تعدادی عنصر‌ مخفی‌کاری برای این بازی در نظر گرفته شده است و در آن سو بخشی از ویژگی‌های قدیمی متعادل‌سازی شده است.

ویژگی‌های آنلاین جدید شامل حالت کوآپ چندنفره داستانی و همچنین ماموریت‌های فرعی می‌شود که در کنار حالت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) دیده می‌شود. در این میان، Annihilation حالتی است که در آن ۴ کاربر در مقابل ۴ کاربر قرار می‌گیرند و به کشتن تایتان‌ها می‌پردازند و هر یک از تیم‌ها که بتواند در زمان معین‌شده بیشترین امتیاز را به دست آورد برنده از میدان خارج می‌شود. تشکیل سیستم دفاعی و نابود کردن تایتان‌ها راه‌هایی برای کسب امتیاز در این حالت است، اما گفتنی است که روش‌های بیشتری برای کسب امتیاز اضافی در این حالت پیدا می‌شود.

بازیکنان در حالت Annihilation می‌توانند با استفاده از مهمات مختلف بازی را پیش ببرند و به رقابت بپردازند. برخی از گلوله‌های بی‌حس‌کننده این توانایی را دارند که تایتان‌ها را به مدت کوتاهی بی‌حرکت کنند و در آن سو گلوله‌های رنگی به کاربران اجازه می‌دهد که صفحه و نقشه کوچک قربانیان را به رنگ آغشته کنند. در دقایق پایانی هر راند امتیازات کسب‌شده افزایش می‌یابد و کاربران می‌توانند با کشتن تایتان‌ها از امتیازات دو برابر بهره‌مند شوند.

بازی Attack on Titan 2 در مردادماه گذشته معرفی شد و برای عرضه در تاریخ ۲۹ اسفندماه (۲۰ مارس) برنامه‌ریزی شده است تا به دست کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ برسد. برای آشنایی بیشتر با محیط بازی در ادامه می‌توانید تریلر تایتان‌های بازی Attack on Titan 2 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده