// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

نینتندو به این زودی برنامه‌ای برای ارایه محتوا با رزولوشن 4K و واقعیت مجازی ندارد

با توجه به مصاحبه اخبر رئیس شعبه فرانسه نینتندو، این کمپانی برنامه‌ای برای پشتیبانی از رزولوشن 4K و واقعیت مجازی ندارد.

آیا دوست دارید نسخه بعدی بازی Mario Kart روی نینتندو سوییچ با رزولوشن 4K اجرا شود؟ در جواب باید بگویم که این اتفاق حداقل به این زودی‌ها رخ نخواهد داد زیرا نینتندو برخلاف دو رقیب دیگر خود گرایشی به انجام این کار یا پشتیبانی از واقعیت مجازی ندارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، فیلیپ لاوویه، مدیر شعبه فرانسه نینتندو، اخیرا مصاحبه‌ای در مورد جایگاه کمپانی نینتندو برای پیاده‌سازی بازی‌های واقعیت مجازی و رزولوشن 4K انجام داده است. وی در این باره گفت:

اگر کاری که بقیه انجام داده‌اند ما نیز انجام دهیم، برگ نابودی خود را امضا کرده‌ایم زیرا ما کوچک‌تر از آن‌ها هستیم.

لاوویه در ادامه صحبت‌های خود در مورد نحوه رقابت نینتندو سوییچ با سایر رقبا صحبت کرد:

به لطف سوییچ، این قابلیت را داریم که با توجه به نوع زندگی کاربران خود، استفاده‌های مختلفی را ارائه دهیم (اشاره به هیبریدی بودن کنسول).

اگر به تاریخ نگاه کنیم، می‌بینیم که شیوه رقابت کردن و مسیری که نینتندو در پیش گرفته، همیشه متفاوت بوده است. با ساخت نینتندو DS، کنترلرهایی را خلق کردند که دو صفحه نمایش دارد و در ادامه با نینتندو Wii، کنترلرهای حرکتی را به‌وجود آوردند. حال در نقطه‌ای هستیم که نینتندو سوییچ قرار دارد. کنسولی هیبریدی با کنترلرهایی کارآمد و بازی‌هایی که از سبک و سیاق متفاوتی برخوردار هستند.

البته در این میان نینتندو به دنبال ساخت بازی‌هایی با کیفیت بالا برای کاربران خود است ولی برنامه‌ای برای پشتیبانی از رزولوشن 4K یا واقعیت مجازی ندارد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده