نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

در بازی Metal Gear Survive شاهد رویداد‌های روزانه و هفتگی خواهیم بود

طبق اعلام کونامی، بازی Metal Gear Survive شامل یک سری رویداد‌های روزانه و هفتگی خواهد بود که با انجام آن‌ها، پاداش خاصی به دست می‌آورید.

چندی پیش در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شد که بازی Metal Gear Survive برای اجرا به اتصال دائم اینترنت نیاز خواهد داشت و حتی اگر قصد تجربه بخش داستانی بازی را هم داشته باشید، باز باید همواره به اینترنت متصل شوید. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که این بازی یک سری رویداد‌های روزانه، هفتگی و خاص هم خواهد داشت.

با اینکه اطلاعات زیادی در این مورد ارائه نشده، اما کونامی گفته که با انجام این رویداد‌ها، قادر خواهید بود آیتم‌های باارزشی به دست بیاورید که در بخش‌های تک‌نفره و چندنفره قابل استفاده خواهند بود. به‌علاوه از آنجایی که بازی Metal Gear Survive از مواردی مثل ساخت و ساز هم پشتیبانی می‌کند و از قضا این مسائل در بازی تاثیر زیادی هم دارند، با انجام رویداد‌ها منابع لازم برای این ساخت و ساز‌ها را هم به دست خواهید آورد و این هم یکی دیگر از مزایای این رویداد‌ها است. این اولین باری نیست که در یک نسخه از متال گیر شاهد رویداد‌های اینچنینی هستیم و پیش از این در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هم یک سری رویداد FOB وجود داشتند.

بازی Metal Gear Survive در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۸ (۱ اسفند ۱۳۹۶) در ایالات متحده و تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۸ (۳ اسفند ۱۳۹۶) در اروپا برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده