// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

بازی های Space Invaders Extreme و Groove Coaster برای کامپیوتر منتشر می شوند

کمپانی Taito Corporation اعلام کرد که تا ماه آینده دو بازی Space Invaders Extreme و Groove Coaster وارد سرویس استیم می‌شوند.

اگر از طرفداران بازی‌های آرکید و قدیمی باشید، احتمالا نام Space Invaders چندان برای‌تان ناآشنا نخواهد بود. اثری که اولین بار در سال ۱۹۷۸ منتشر شد و به‌شدت موردتوجه منتقدین قرار گرفت. با گذشت ۳۰ سال از زمان عرضه این بازی و در سال ۲۰۰۸، ساندگان تصمیم گرفتند تا نسخه‌ای جدید از آن را برای پلتفرم‌های پلی استیشن پورتابل، نینتندو DS و سرویس Xbox Live Arcade در کنسول ایکس باکس 360 منتشر کنند. اما حالا در سال ۲۰۱۸ قرار داریم و این یعنی چهلمین سالگرد انتشار بازی Space Invaders نیز فرا رسیده است و به همین بهانه، سازندگان در نظر دارند تا ماه آینده میلادی، بازی Space Invaders Extreme را از طریق استیم در اختیار پی‌سی‌بازها قرار دهند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه رسمی این بازی در وب‌سایت استیم، نسخه کامپیوتر Space Invaders علاوه بر بهبودهای گرافیکی و صوتی، از یک سیستم رنکینگ جهانی نیز برای حالت آرکید بازی استفاده خواهد کرد و همچنین دارای تعدادی اچیومنت نیز خواهد بود. همچنین سیستم موردنیاز برای این بازی نیز مشخص شده است که با مراجعه به صفحه رسمی بازی می‌توانید آن را مشاهده کنید.

اما این تنها خبر خوش برای پی‌سی‌بازان نیست؛ چرا که کمپانی تایتو اعلام کرد بازی Groove Coaster هم برای پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد شد که البته تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نشده است، اما به گفته تایتو در بهار ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. بازی Groove Coaster یک اسپین آف از سری Space Invaders به شما می‌رود که در آن شما با در دست گرفتن کنترل یک کاراکتر، بایستی حین عبور از یک مسیر خاص و معین، کارهایی را که از شما خواسته می‌شود نیز انجام دهید تا امتیاز خود را بالا ببرید.

در پایان می‌توانید تیزر کوتاه معرفی این دو بازی برای پلتفرم پی‌سی را هم مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده