// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

بازی Dakar 18 معرفی شد

کمپانی دیپ سیلور و استودیو بیگ مون اینترتینمنت از بازی Dakar 18 که در سال جاری روی کنسول‌های نسل هشتم و پی‌سی عرضه خواهد شد، رو‌نمایی کردند.

رالی داکار که از سال ۱۹۷۹ آغاز شده، یکی از مشهور‌ترین و معتبر‌ترین رالی‌های جهان است که تا سال ۲۰۰۷ در اروپا و آفریقا برگزار شده و از سال ۲۰۰۹ به آمریکای جنوبی منتقل شده است. این مسابقات که تمامی علاقه‌مندان اعم از حرفه‌ای و آماتور قادر به شرکت در آن هستند، در پنج رشته موتور‌سیکلت، ماشین، کواد، کامیون و یو تی وی برگزار می‌شود. چهلمین دوره از مسابقات رالی داکار هم‌اکنون در حال انجام است و تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Deep Silver و استودیو Bigmoon Entertainment سومین بازی ویدیویی ساخته‌شده بر اساس مسابقات داکار، یعنی بازی Dakar 18 را معرفی کرده‌اند.

بازی Dakar 18 که در سبک رانندگی جهان‌باز ساخته شده، شامل هر پنج بخش‌ رالی داکار است. کمپانی دیپ سیلور از بازی Dakar 18 به‌عنوان یک «شبیه‌ساز واقع‌گرایانه» رویداد مذکور نام برده و اعلام کرده است که این بازی «دارای یکی از پهناور‌ترین محیط‌های تاریخ سبک ریسینگ» است. همچنین اعلام شده است که به‌واسطه همکاری با سازمان ورزشی آموری (ASO)، مسئول برگزاری مسابقات داکار، تمامی کمپانی‌ها، تیم‌ها، رانندگان و موتور‌سواران حاضر در رویداد 2018 Dakar Rally در بازی Dakar 18 وجود خواهند داشت.

بازی Dakar 18 به دو صورت تک‌نفره و چند‌نفره (آنلاین و آفلاین) قابل تجربه است. پائولو گومز، کارگردان این بازی در رابطه با ساخت آن چنین گفته است:

ما در استودیو بیگ مون اینترتینمنت، نسبت به همکاری با کمپانی Koch Media (مالک کمپانی دیپ سیلور) و سازمان ASO به منظور ارائه تجربه‌ای واقعی از مسابقات داکار به بازیکنان سراسر جهان، افتخار می‌کنیم. به‌عنوان توسعه‌دهنده این پروژه، اطمینان داریم که بازی Dakar 18 بر‌ترین نمایش از رالی داکار در قالب یک بازی ویدیویی خواهد بود.

همچنین کلمنس کاندراتیتز، مدیر عامل کمپانی کوخ مدیا در مورد همکاری با استودیو بیگ مون اینترتینمنت در ساخت بازی Dakar 18 گفته است:

ما بسیار خرسند هستیم که در ساخت این بازی نوید‌بخش با استودیو بیگ مون اینترتینمنت همکاری می‌کنیم و قصد داریم تمام توان و تخصص‌مان را به این پروژه اختصاص دهیم. همچنین هدف ما این است که با همکاری یکدیگر جایگاه سری بازی‌های Dakar در بین علاقه‌مندان به بازی‌های ریسینگ را تثبیت کنیم.

تریلر معرفی بازی Dakar 18 را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود تریلر از آپارات

بازی Dakar 18 در سال جاری روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده