// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

لیگ MLS در صدد برگزاری مسابقات FIFA 18 است

سران لیگ MLS برگزاری رقابتی میان بازیکنان فیفا 18 در رویداد PAX East را رسما تایید کردند.

لیگ حرفه‌ای فوتبال ایالات متحده آمریکا که بیشتر با نام لیگ MLS شناخته می‌شود، به‌تازگی رسما اعلام کرده است که با همکاری EA Sports در صدد برگزاری مسابقات FIFA 18 است که برندگان این مسابقه در نهایت می‌توانند به رقابت‌های Global Series که توسط الکترونیک آرتز برگزار می‌شود، راه یابند.

در این رقابت‌ها که با نام eMLS شناخته می‌شود، ۱۹ تیم از ۲۳ تیم حاضر در لیگ MLS باید یک بازیکن حرفه‌ای را به‌عنوان نماینده خود برای حضور در این مسابقات انتخاب کنند. این بازیکنان در رویداد PAX East با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و در نهایت کسی که قهرمان مسابقات شود، جواز حضور در رقابت‌های FIFA 18 Global Series را کسب خواهد کرد که در حقیقت دوره‌ای مقدماتی برای راهیابی به مسابقات اصلی FIFA eWorld Cup به حساب می‌آید.

جالب است که تصمیم سران MLS درست بعد از شروع لیگ Overwatch و موفقیت قابل توجه آن در هفته افتتاحیه‌اش، نهایی شد و این می‌تواند گام بزرگ دیگری در جهت پیشرفت ورزش های الکترونیکی و رقابت میان گیمرها باشد. البته هنوز اطلاعات تکمیلی درباره مسابقات eMLS همچون حقوق و مزایایی که بازیکنان دریافت خواهند کرد، مشخص نشده است. همچنین نحوه انتقال قهرمان این مسابقات و حضور وی در رقابت‌های Global Series هم هنوز به طور واضح مشخص نشده است. گری استیونسون، رییس بخش مشارکت‌های تجاری در لیگ MLS در این باره گفت:

ورود به عرصه رقابت‌های گیمینگ نقشی کلیدی در روابط ما با EA Sports خواهد داشت و می‌تواند ارتباط میان طرفداران لیگ MLS و بازیکنان بازی فیفا را در سرتاسر جهان عمیق‌تر کند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده