// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بسته الحاقی Lost City of Omu بازی Neverwinter به زودی منتشر می‌شود

استودیو Cryptic با انتشار تریلری اعلام کرد که بسته الحاقی The Lost City of Omu به‌زودی برای نسخه پی سی بازی Neverwinter منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کریپتیک (Cryptic) اعلام کرد که بسته الحاقی The Lost City of Omu به‌زودی برای نسخه پی سی بازی آنلاین و نقش‌آفرینی آن یعنی Neverwinter که بر پایه Dungeons & Dragons طراحی شده است، منتشر می‌شود.

محتوای جدید شامل کاراکتر جدیدی به نام Acererak می‌شود که از او به‌عنوان یک جادوگر لیچ در تاریخ D&D یاد می‌شود. مناطق جدید و پایان‌های مختلف از دیگر محتویات The Lost City of Omu به شمار می‌رود که در کنار کمپین‌های بزرگ‌تر در Tomb of Annihilation دیده می‌شود. بهبود‌های دیگری هم با این آپدیت در بازی اعمال می‌شود که به نقل از سازندگان در حالی که یک روند چالش‌برانگیز را به همراه دارد، سفر دلپذیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

Neverwinter

محتوای یاد شده رمزو‌راز‌های زیادی را در خود جای داده است که شامل جواهراتی می‌شود که در جریان بازی با آنها روبه‌رو می‌شوید. همچنین دایناسور تی‌رکس نیز در گوشه و کنار دنیای این بازی حضور پیدا می‌کند. سازندگان خاطرنشان کرده‌اند که تی‌رکس یاد شده که در قالب یک دایناسور زامبی-مانند در بازی حضور پیدا می‌کند، از حملات «منحصر‌به‌فردی» برخوردار است. دشمنان جدید از دیگر مواردی هستندکه کاربران در بازی با آنها روبه‌رو می‌شوند.

بروزرسانی جدید شامل برخی تغییراتی می‌شود که جهات متعادل‌سازی قدرت کلاس‌ها در این بازی اعمال می‌شوند. همچنین دشواری افزایش لول بین ۶۰ و ۷۰ حذف شده است.

محتوای پیشین این بازی MMO یعنی Sword of Chult به‌تازگی برای نسخه کنسولی آن یعنی برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 منتشر شده است. بازی مذکور بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال دارد و از آن می‌توان به‌عنوان بهترین بازی ویدیویی‌ای که بر پایه بازی رومیزی D&D توسعه یافته است، یاد کرد.

بسته الحاقی The Lost City of Omu بازی Neverwinter در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفندماه)‌ برای نسخه کامپیوتر این بازی منتشر می‌شود و سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز از آن منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

Neverwinter یک بازی رایگان یا به اصطلاح Free To Play است که در سبک MMORPG طراحی شده است. این بازی در ۳۰ خرداد ۹۲ (۲۰ ژوئن ۲۰۱۳) برای پی‌سی منتشر شد و پس از آن در سال‌های بعد به کنسول‌ها راه پیدا کرد. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده