نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

اولین تصاویر رسمی فصل چهارم سریال Twelve Monkeys منتشر شد

شبکه سای‌فای (SyFy) اولین تصاویر رسمی فصل چهارم و پایانی سریال 12 میمون (12Monkeys) را منتشر کرد.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از فصل چهارم سریال Twelve Monkeys را برای شما فاش کند

 

در ادامه معرفی و انتشار اولین تصاویر سریال‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۸، وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی اولین تصاویر رسمی فصل چهارم و پایانی سریال Twelve Monkeys را منتشر کرده است. در فصل چهارم این سریال درام و سفر در زمان، قرار است به زمان‌های دورتری سفر کنیم و در طول فصل چهارم این سریال، به دوران قرون وسطی سفر خواهیم کرد. قهرمان‌ها و شخصیت‌های سریال Twelve Monkeys در طول فصل چهارم سریال به انگلستان سال ۱۴۰۰ سفر می‌کنند که در واقع منشا اصلی اتفاقات و افسانه‌های سریال است. طبق اطلاعاتی که سازندگان سریال از داستان فصل چهارم این سریال به اشتراک گذاشته‌اند، زمانی که شخصیت‌های سریال بار دیگر به هم می‌پیوندند، سفر به زمان‌های بسیار دورتر کار آسانی نیست. آن‌ها به دنبال کلیدی برای از بین بردن ویتنس و ارتش ۱۲ میمون برای همیشه هستند، اما یک فداکاری بسیار بزرگ نیاز است. شما در ادامه می‌توانید دو تصویر منتشر شده را مشاهده کنید:

12 Monkeys final season

12 Monkeys final season

تری متالس، سازنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال، در رابطه با فصل چهارم سریال Twelve Monkeys گفت:

ما بهترین بخش را برای پایان سریال گذاشته‌ایم. برای آخرین بار،‌ ما می‌خواستیم آ‌ن‌ها را به یک دوره زمانی تاریک‌تر و خطرناک‌تر از همیشه بازگردانیم و دوره زمانی بهتر از دوران قرون وسطی وجود ندارد. شما می‌توانید مکان‌هایی را که ما در فصل چهارم به آن رفته‌ایم، حدس بزنید و می‌توانید تصویر کنید که جنیفر گوینز در وینترفل (اشاره به ناشناخته بودن بیشتر مکان‌های فصل چهارم) سرگردان شده باشد.

فصل چهارم و پایانی سریال Twelve Monkeys قرار است در تابستان سال ۲۰۱۸ از شبکه سای‌فای به روی آنتن برود. فصل چهارم این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است. آرون استنفورد، آماندا شول، کرک اسودو، نوآ بین، تاد استاشویک، امیلی همپشر و باربارا سکووا از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Twelve Monkeys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده