// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل World Cup: Stickman Football

بازی فوتبال World Cup: Stickman Football اثری خاص و بامزه است که دنیایی متفاوت را ارائه می‌دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

قطعا فوتبال محبوب‌ترین ورزش است و هر ساله اکثر ما مخاطبان بازی‌های ویدیویی، نسخه‌های جدید سری فیفا یا سری PES را خریداری می‌کنیم تا تجربه‌ای دلنشین را در کنار دوستان خود کسب کنیم. به‌شخصه معتقدم بازی‌های فوتبال کنسولی، آن‌چنان که باید و شاید روی موبایل قدرت خود را به‌نمایش نمی‌گذارند؛ زیرا موبایل، پلتفرمی برای بازی‌های خلاقانه و نوآورانه است که بتوان به‌سادگی آن‌ها را کنترل و بازی کرد که اگر اهل سیستم کلاسیک کنترل روی موبایل نباشید، نمی‌توانید با نسخه‌های موبایل بازی‌های ذکر شده ارتباط قوی برقرار کنید. در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ اثری می‌رویم که فوتبال را با ظاهری جالب و جدید به نمایش می‌گذارد. بازی موبایل World Cup: Stickman Football بازی‌ای بامزه با طراحی‌های خاص است که شما را ساعت‌ها به خود سرگرم می‌کند.

بازی موبایل World Cup: Stickman Football

ویدیوهای تبلیغاتی شاید شما را آزار دهند، ولی از نظر گیم‌پلی، با اثری متفاوت و بامزه طرف هستیم

با شروع بازی اندروید World Cup: Stickman Football اولین موردی که شاید شما را آزار دهد، پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که در همان ابتدا با آن مواجه می‌شوید. بازی موبایل World Cup: Stickman Football از نظر محتوا هشت حالت مختلف دارد، ولی برای باز کردن هرکدام باید ویدیوهای تبلیغاتی متعددی را تماشا کنید. همچنین بعضی از تیم‌ها نیز برای آزادسازی نیاز به ویدیوهای تبلیغاتی دارند تا پس از مشاهده تعدادی مشخص آزاد شوند. اما این موارد را که کنار بگذاریم، گیم‌پلی و هسته بازی و طراحی‌ها مواردی هستند که World Cup: Stickman Football را به اثری جذاب تبدیل کرده‌اند. از نظر گیم‌پلی با اثری روبه‌رو هستیم که از سیستم کنترل کلاسیک بازیکن‌ها پشتیبانی می‌کند، اما «جدیت» موردی است که در بازی وجود ندارد و همین امر سبب شده تا بتوانید تجربه‌ای متفاوت را کسب کنید. برای مثال، تکل کردن و خطایی در بازی وجود ندارد؛ مگر در موقعیت‌های خیلی حساس نظیر پنالتی. از این‌رو می‌توانید آزادانه تکل کنید و از بازی کردن وحشیانه خود لذت ببرید و از طرفی با گل زدن‌های فانتزی، پیروز میدان باشید. از نظر طراحی، بازیکن‌ها همگی یک شکل و همانند یک آدمک با چشمانی درشت طراحی شده‌اند که بازی فوتبال اندروید World Cup: Stickman Football را به بازی بامزه‌ای تبدیل کرده است. مورد دیگری که این طراحی‌ها را خاص کرده، خوشحالی بازیکنان است که با یک موسیقی عالی ترکیب شده و حسابی شما را هیجان‌زده می‌کند.

بازی موبایل World Cup: Stickman Football

از نظر محتوا گفته شد که بازی دارای هشت حالت مختلف است که بعضی از آن‌ها عبارتند از لیگ‌های مختلف فوتبال، جام جهانی، حالت تمرینی و یک حالت به نام Fast Games که در جریان آن بازی‌های شما از سرعت بالایی برخوردار هستند و در حالت تمرینی بازی نیز می‌توانید نحوه بازی کردن یا شوت زدن و پاس دادن را یاد بگیرید.

در انتها بازی اندروید World Cup: Stickman Football جدای از مشکلات‌اش که همگی مربوط به پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی است، لحظات خوبی را برای شما فراهم می‌کند و از نظر استادیوم و اتمسفر بازی کردن، بازی به‌قدری خوب کار شده که حس یک فوتبال واقعی، در کنار المان‌های بامزه و فانتزی را به شما می‌دهد. همچنین بازی به صورت کامل آفلاین بوده و با این حال دارای یک بخش چندنفره به نام Party Mode است که می‌توانید با دوستان خود بازی کنید. اگر قصد دارید یک اثر فوتبالی متفاوت را تجربه کنید، World Cup: Stickman Football بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود بازی اندروید World Cup: Stickman Football


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده