// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

کمپانی Retro-bit محصولات جدید خود را در CES 2018 معرفی کرد

کمپانی Retro-bit در جریان نمایشگاه CES 2018 از محصولات جدید خود که با استفاده از آن‌ها قادر به تجربه بازی‌های کلاسیک خواهید بود، رونمایی کرد.

کمپانی Retro-bit به‌واسطه ساخت محصولاتی از جمله کنسول‌های بازی و کنترلر‌هایی که با استفاده از آن‌ها بازیکنان امروزی می‌توانند به تجربه بازی‌های کلاسیک بپردازند، در بین گیمر‌ها مشهور است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی که در نمایشگاه CES 2018 حاضر بوده، تعدادی از تازه‌ترین محصولات خود را به معرض نمایش گذاشته است.

کنسول Super Retro Trio Plus

 

کنسول Super Retro Trio Plus

یکی از کنسول‌های تازه معرفی‌شده کمپانی Retro-bit نسخه جدیدی از کنسول Super Retro Trio است که با نام کنسول Super Retro Trio Plus شناخته می‌شود. این کنسول که اواخر ماه جاری عرضه می‌شود، برچسب قیمت ۸ دلار / ۶۰ یورو دارد. کنسول مذکور قادر به اجرای کارتریج‌های سه کنسول NES ،SNES و Sega Genesis است. از بین تفاوت‌های کنسول Super Retro Trio Plus نسبت به نسخه پیشین، می‌توان به اضافه شدن پورت HDMI و اجرای بازی‌ها با رزولوشن 720P اشاره کرد. کنسول مذکور از کنترلر‌های سه کنسول نام‌برده پشتیبانی می‌کند و کمپانی Retro-bit به همراه آن دو کنترلر اختصاصی خود را نیز به فروش می‌رساند. همچنین به‌واسطه ویژگی تغییر ریجن می‌توانید بدون محدودیت به انجام بازی بپردازید.

کنسول GoRetro Portable

 

کنسول GoRetro Portable

کنسول GoRetro Portable به صورت پیش‌فرض دارای بیش از ۳۰۰ بازی است؛ با این حال فهرست بازی‌های این کنسول نهایی نشده است. تعدادی از بازی‌های دو کمپانی Capcom (کپکام) و Data East (دیتا ایست) در نمایشگاه CES 2018 قابل بازی بودند. کنسول مذکور با استفاده از کابل microUSB شارژ می‌شود و در حالت شارژ کامل حداکثر تا ۱۰ ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. این کنسول در دو رنگ «آبی روشن و خاکستری» و «سیاه و قرمز» در ماه سپتامبر (بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۸ مهر ۱۳۹۷) با قیمت ۳۵ دلار عرضه خواهد شد.

بازی R-Type Returns

 

بازی R-Type Returns

به‌واسطه عرضه بازی R-Type Returns در ماه مه (بازه زمانی ۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۱۳۹۷) علاقه‌مندان به بازی‌های کلاسیک کنسول SNES باری دیگر قادر به تجربه بازی‌های R-Type III: The Third Lightning و Super R-Type خواهند بود. بازی مذکور که به صورت مولتی کارت (Multicart) عرضه می‌شود، علاوه بر نسخه عادی ۴۰ دلاری، دارای نسخه کالکتور ۶۰ دلاری نیز است.

بازی Holy Diver

 

بازی Holy Diver

بازی Famicom، محصول استودیو Irem در سال ۱۹۸۹ روی کنسول Famicom عرضه شد. با این حال بازی مذکور تنها به بازار ژاپن محدود شد و بازیکنان دیگر کشور‌ها قادر به تجربه آن نبودند. اما با تلاش‌های کمپانی Retro-bit این بازی در ماه مه (بازه زمانی ۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۱۳۹۷) در سرار جهان عرضه خواهد شد. نسخه عادی و کالکتور بازی Holy Diver به ترتیب با پرداخت مبالغ ۳۵ و ۶۰ دلار قابل خرید است.

کنترلر‌های بی‌سیم سگا

 

کنترلر‌های بی‌سیم سگا

با همکاری کمپانی‌های Retro-bit و Sega، کنترلر‌های سه کنسول Sega Genesis ،Saturn و Dreamcast باری دیگر عرضه خواهند شد. در کنار نسخه عادی، نسخه بی‌سیم این کنترلر‌ها نیز در دسترس قرار خواهند گرفت، اما قیمت و تاریخ عرضه آن‌ها مشخص نشده است. کنترلر‌های مذکور با پلتفرم‌های پی سی، مک و اندروید سازگار هستند و برای استفاده از آن‌ها در سه کنسول اشاره‌شده به دانگل جدا‌گانه نیاز دارید.

ویدیوی معرفی محصولات جدید کمپانی Retro-bit را در زیر مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در نمایشگاه CES 2018 کمپانی‌های مختلف، محصولات جدیدی را معرفی کردند که از بین آن‌ها می‌توان به مانیتور‌های ۶۵ اینچی کمپانی انویدیا، هدست واقعیت مجازی HTC Vive Pro و ماوس بی‌سیم کمپانی Razer اشاره کرد. برای آگاهی از اخبار این نمایشگاه می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده