نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

عذرخواهی سازندگان PUBG از بازیکنان

 استودیو PUBG Corp، سازنده بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به صورت رسمی از طرفداران بازی عذرخواهی کرد.

چندی پیش بود که بازی پابجی، دومین برزورسانی بزرگ خود را پس از خارج شدن از حالت «دسترسی پیش از موعد» دریافت کرد. این بروزرسانی، مشکلاتی را در نحوه تقسیم BP (بتل پوینتز یا همان امتیازات مربوط به بازی که در انتها به بازی‌ها اهدا می‌شود) ایجاد کرد. حال و در جدیدترین اخبار بازی، پابجی کورپ، سازنده بازی اعلام کرد که در حال برطرف کردن این مشکلات است.

در پستی که در فوروم استیم این بازی منتشر شد، استودیو پابجی کورپ، از بازیکنان به دلیل نحوه توزیع BPها، عذرخواهی کرد و افزود که به سرعت در حال برطرف کردن این مشکل است:

در ابتدا ما لازم می‌دانیم که از تمام بازیکنانی که موفق نشدند به دلیل مشکل در نحوه توزیع BPها از بازی لذت ببرند، عذرخواهی کنیم. این مشکل،‌ در بروزرسانی نسخه ۱.۰ بازی رخ داد.

ما در حال برطرف کردن این مشکل هستیم و می‌توانیم این قول را بدهیم که تمام بازیکنان، BPهای خود را دریافت خواهند کرد اما ممکن است این مساله کمی زمان‌بر باشد.

در ادامه، پابجی کورپ افزود که بازیکنان تا تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) فرصت دارند تا BPهای خود را دریافت کنند و همچنین افزود که کدهای Desperado و Gamescom بسته‌های بازی، دوباره برای خرید در دسترس است. آیتم‌های Desperado، از جمله آیتم‌هایی هستند که به تازگی به بازی اضافه شده‌اند. در این بروزرسانی جدید بازی همچنین PUBG Corp مکانیزم جدیدی را برای گزارش متقلبین در بازی، قرار داده است.

بازی PlayerUnknown Battlegrounds علاوه بر رایانه‌ها شخصی، هم‌اکنون به صورت دسترسی پیش از موعد، در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان نیز قرار گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده