// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

تمامی بازیکنان قادر به انجام Operation Campaigns در بازی Battlefield 1 خواهند بود

از این پس، تمامی بازیکنان قادر به تجربه بخش Operation Campaigns بازی Battlefield 1 هستند؛ حتی افرادی که بسته‌های الحاقی بازی را خریداری نکرده باشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس (DICE، سازنده بازی Battlefield 1) اعلام کرده از این پس تمامی کاربران بازی بتلفیلد 1 قادر به تجربه بخش Operation Campaigns خواهند بود. هرچند این مورد با محدودیت‌هایی همراه خواهد بود.

از این‌رو مهم نیست پرمیوم پس بازی را خریداری کرده باشید یا نه، در هر صورت می‌توانید این بخش را تجربه کنید، اما یک سری محدودیت برای افرادی که سیزن‌پس بازی را خریداری نکرده‌اند یا بسته الحاقی‌ها را به صورت جداگانه ندارند،‌ در نظر گرفته شده است. در اولین قدم، خارج از Operation Campaigns به محتویات ذکر شده دسترسی نخواهید داشت. به عبارتی زمانی که یک کمپین تمام می‌شود، محتویات مورد نظر برای کاربران عادی از دسترس خارج می‌شود.

همچنین بازیکنانی که بسته‌های الحاقی بازی را خریداری نکرده‌اند، نمی‌توانند از اسلحه، اتومبیل جنگی و کلاس‌های الیت مربوطه استفاده کنند. در انتها استودیو دایس اعلام کرده در حال رفع مشکلی است که اخیرا برای بازیکنان این بخش پیش آمده و در اسرع وقت آن را رفع خواهند کرد.در جریان این مشکل، امتیاز کمپین کسب شده بازیکنان به مقدار مشخص نمی‌رسید و در نزدیکی‌های امتیاز اصلی، قفل می‌شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده