// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

تریلر جدید بازی Celeste با محوریت اولین دقایق آن

استودیو Matt Makes Games در آستانه عرضه بازی دوبعدی و پیکسلی خود یعنی Celeste، تریلری ۹ دقیقه‌ای از گیم پلی آن منتشر کرد.

بازی Celeste یک اثر مستقل است که به دست مَت تورسون،‌ سازنده Towerfall، و نوئل بَری، سازنده Skytron، در حال توسعه است و به‌تازگی تاریخ انتشار آن نیز برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ مشخص شده است. حال سازندگان در جدیدترین اخبار بازی تریلری از پروژه خود منتشر کرده‌اند که ۹ دقیقه اول گیم‌پلی این بازی را با گرافیک پیکسلی و زیبای آن به معرض نمایش قرار می‌دهد.

ویدیوی جدید که به لطف IGN به اشتراک گذاشته شده است، کاراکتر اصلی این بازی یعنی Madeline را نشان می‌دهد که سفر خود را در دنیای برفی آغاز می‌کند. انیمیشن‌ها و مکانیک بازی شباهت زیادی به بازی Towerfall دارد که به موسیقی و فضای زیبا آراسته شده است.

کاربران بازی را در سبک ساید اسکرول و در دنیایی بزرگ آغاز می‌کنند. ما در ویدیوی جدید می‌توانیم نگاهی به صفحه بارگذاری این بازی بیندازیم که نکات مهم بازی را در قالب کارت پستال‌هایی که برای کاراکتر این بازی فرستاده شده است، نشان می‌دهد که در عین سادگی جلوه زیبایی را تشکیل داده است. گیم‌پلی بازی در حالی که دشوار است اما یک روند لذت‌بخش را به همراه دارد. بازی Towerfall را با داشتن ویژگی‌هایی همچون روند سریع بازی می‌شناسیم که در آن کاربران تا ۴ بازیکن به نبرد با دشمنان می‌روند و بازی بلافاصله مراحل بعدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موضوع همچنین در بازی Celeste نیز دیده می‌شود؛ طوری که پس از مرگ کاراکتر شما بازی بلافاصله دوباره ادامه می‌یابد و این امر باعث می‌شود که به این سادگی‌ها دست از سر بازی برندارید.

اغلب اوقات بازی‌های دوبعدی دشوار تمرکز بیشتری روی گیم‌پلی دارند تا اینکه روی داستان، اما در بازی Celeste این موضوع صدق نمی‌کند و کاربران با المان‌های داستانی غنی‌ای روبه‌رو می‌شوند. بازی بیش از ۶۰۰ مرحله را در خود جای داده است و داستان کاراکتر این بازی یعنی مَدلین را روایت می‌کند که با همکاری کلاغ خود قصد دارد به فراز کوه‌های Celeste راه پیدا کند. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

بازی Celeste در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن‌ماه)‌ برای PS4 ،Xbox One ،Switch و کامپیوتر منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را که به مدت ۹ دقیقه است تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی دوبعدی و پیکسلی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده