نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

سگا با انتشار عکسی، از یک اتفاق مهم در هفته جاری خبر داد

کمپانی سگا با انتشار عکسی در صفحه توییترش از یک اتفاق مهم در روزهای آینده، خبر داد. بر همین اساس احتمال دارد این کمپانی در هفته جاری یک بازی جدید را معرفی کند.

سگا به‌عنوان کمپانی‌ای شناخته می‌شود که همیشه محصولات جالب و سرگرم‌کننده منتشر کرده است. حال اینطور که از اخبار بازی پیدا است این ناشر بازی‌های ویدیویی قصد دارد تا در هفته جاری اخبار جدیدی منتشر کند که ممکن است معرفی یک بازی جدید یا خبر پورت شدن یک بازی قدیمی باشد. کمپانی Sega با انتشار پستی در اکانت رسمی توییترش از رخ دادن یک اتفاق مهم در تاریخ ۱۶ ژانویه (سه‌شنبه، ۲۶ دی) خبر داد. از این تصویر که یک لامپ را به ما نشان می‌دهد نمی‌توان فهمید که سگا دقیقا چه چیزی برای‌مان دارد. 

Sega

سگا چنین کارهایی را در سال‌های پیش هم انجام داده بود؛ برای نمونه می‌توان به دو مورد از معروف‌ترین‌ اعلام‌های‌شان که مربوط به عرضه بازی‌های Bayonetta و Vanquish روی پی‌سی بود، اشاره کرد. سگا سال گذشته برای اعلام عرضه‌ی بازی Bayonetta برای کامپیوتر از مدتی قبل به طرفداران سرنخ‌هایی در رابطه با حضور شخصیت اومبرن ویچ در پلتفرم‌ پی سی دیگر داد. بازی نخست فقط برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود. علاوه بر این سگا برای بازی محبوب Vanquish نیز چنین کاری را انجام داد.

البته مشخص است با این عکس چیزی دستگیرمان نمی‌شود، اما با توجه به اینکه این تصویر توسط سگا منتشر شده است، اتفاق ۱۶ ژانویه ارزش صبر کردن و هیجان‌زده شدن را دارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده