نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

نسخه پلی استیشن 4 پرو ریمستر بازی Dark Souls از قابلیت HDR پشتیبانی نخواهد کرد

طی اشتباهی در اطلاعات منتشر شده از نسخه پلی استیشن 4 پرو ریمستر بازی Dark Souls، مشخص شد که این نسخه از بازی از برخی قابلیت‌های گرافیکی پشتیبانی نخواهد کرد.

نسخه ریمستر بازی Dark Souls با نام Dark Souls: Remastered روز گذشته و در جریان کنفرانس نینتندو دایرکت معرفی شد. پس از مدت کوتاهی نیز بلاگ رسمی پلی‌استیشن با انتشار بیانیه‌ای از طرف باندایی نامکو (ناشر بازی) اطلاعاتی در رابطه با برخی از ویژگی‌های نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 پرو این بازی در اختیار طرفداران گذاشت. آنطور که پیداست در این اعلامیه یک اشتباه بزرگ رخ داده است.

اگر منصفانه نگاه کنیم لیست ویژگی‌های اعلام شده برای هر دوی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس، همان ویژگی‌های معمولی این طور ریمسترها هستند، در نتیجه به احتمال بالا این اشکال نیز از روی عمد اتفاق نیوفتاده است. این پست البته به سرعت اصلاح شد، مدیر کمیونیتی پلی‌استیشن خیلی سریع و با انتشار پیغامی در توئیتر این اشتباه را اصلاح کرد. متن این پیغام به صورت زیر بود:

در راستای اصلاح پستی که دیروز منتشر کردم باید بگویم که بازی Dark Souls Remasterd ویژگی‌های جدید موتور بازی Dark Souls 3 و همچنین سیستم مبارزات به کار رفته در این اثر را شامل نخواهد شد. همچنین نسخه پلی‌استیشن 4 پرو این بازی از قابلیت نورپردازی HDR هم پشتیبانی نخواهد کرد.

بازی Dark Souls: Remastered در تاریخ ۲۵ می (جمعه، ۴ خرداد ۱۳۹۷) برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد. از اشتباهات پیش آمده در اعلامیه نخست که بگذریم، نسخه ریمستر بازی دارک سولز یکی از مورد انتظارترین بازی‌های هواداران بوده است، آن‌ها همیشه می‌خواستند نسخه اورجینال بازی Dark Souls را با کنسول‌های نسل جدید هم تجربه کنند، بازی اورجینال نیز در زمان عرضه‌اش مورد تحسین و پسند بسیاری از کاربران قرار گرفته بود. این بازی همچنین از کیفیت 4K پشتیبانی خواهد کرد و نرخ فریم هم در این بازی به صورت بهبود یافته خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده