نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

هیدکی کامیا از تغییر سبک و سیاق بازی Devil May Cry 5 می‌گوید

هیدکی کامیا، کارگردان نسخه اول مجموعه بازی‌های Devil May Cry در آخرین توییت خود نظرات جالبی از نسخه بعدی این مجموعه ارائه کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، هیدکی کامیا، بازی‌ساز پرآوازه و بنیان‌گذار استودیو پلاتینیوم گیمز در آخرین توییت خود درباره نسخه بعدی سری بازی‌های Devil May Cry که شایعات زیادی نیز از آن به گوش می‌رسد، نظرات جالبی را ارائه کرد. کامیا اظهار داشت که او تنها نظرات خود را در این خصوص بیان می‌کند و سپس توضیح داد که این مجموعه محبوب می‌تواند از نظر طراحی تغییراتی داشته باشد.  

کامیا با در نظر گرفتن تغییرات جهانی و گرافیک شگفت‌انگیز بازی‌های اخیر کمپانی کپکام تصور می‌کند که این مجموعه به مانند بازی God of War، جدیدترین اثر استودیو سانتا مونیکا می‌تواند یک تغییر کامل را تجربه کند. وی در این‌باره اذعان داشت:

من تنها نظر خود را در این رابطه بیان می‌کنم، اما فکر می‌کنم زمان بازنگری در مجموعه بازی‌های Devil May Cry فرا رسیده است. با نگاهی به تغییرات جهانی و گرافیک شگفت‌انگیز بازی‌های اخیر کمپانی کپکام، نسخه بعدی سری DMC می‌تواند به مانند بازی God of War یک تغییر بزرگ در زمینه طراحی داشته باشد.

ایشان در ادامه به این موضوع اشاره کرد که کمپانی کپکام به جای ساخت یک بازی هک اند‌ اسلش دیگر از این مجموعه می‌تواند بازی Devil May Cry 5 را به مانند یک بازی اکشن سینمایی و واقع‌گرایانه طراحی کند.

کپکام ممکن است به جای ساخت یک بازی دیگر با حال و هوای انیمه‌ها و در سبک هک‌اند‌اسلش از این مجموعه، بازی Devil May Cry 5 را تبدیل به یک بازی اکشن سینمایی و واقع‌گرایانه کند.

هیدکی کامیا همچنین دقایقی بعد عنوان کرد که از دیدگاه او بازی God of War بسیار عالی به نظر می‌رسد. کامیا از سال ۲۰۰۱ و پس از نسخه اول سری Devil May Cry با این مجموعه همکاری نداشته است؛ لذا نظرات ایشان را نمی‌توان به‌عنوان یک منبع مطلع و آگاه از نسخه جدید بازی قبول کرد، اما نظرات کامیا قطعا به‌عنوان پدر این مجموعه جالب توجه است.

از آن زمان مجموعه Devil May Cry به وسیله هیدکی ایتسونو کارگردانی شده است که ظاهرا شرایط را برای نمایش یک بازی جدید فراهم می‌کند و با این حال، او کار روی توسعه بازی Devil May Cry 5 را تایید نکرده است.

با اینکه تمامی هواداران سبک هک‌انداسلش منتظر معرفی یک نسخه جدید از مجموعه Devil May Cry بودند، چندی قبل کمپانی کپکام یک کالکشن ارزشمند از این سری برای پلتفرم‌های نسل هشتمی را معرفی کرد که با نام Devil May Cry HD Collection شناخته می‌شود. این بازی در تاریخ بیست و دوم اسفندماه (۱۳ مارس ۲۰۱۸) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۲۹.۹۹ دلار آن را خریداری کنند.

نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده