نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

بازگشت یکی از بازیگران سریال Westworld در فصل دوم تایید شد

طبق خبرهای منتشر شده، بازگشت یکی از بازیگران اصلی فصل اول سریال وست‌ ورلد (Westworld)، در فصل دوم این سریال تایید شده است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان و اتفاقات فصل اول سریال Westworld را برای شما فاش کند

 

در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Westworld همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود که فصل دوم این سریال در بهار سال ۲۰۱۸ از شبکه HBO به روی آنتن برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قرار است در فصل دوم این سریال شاهد حضور یک چهره آشنای دیگر باشیم. طبق خبری که وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی منتشر کرده، جیمی سیمپسون، بازیگر نقش ویلیام، تایید کرده که او قرار است در فصل دوم سریال Westworld بازگردد. با وجود اینکه هنوز مشخص نیست نقش سیمپسون در فصل دوم این سریال چقدر مهم و بزرگ است، اما در مصاحبه با خبرنگاران در تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیونی، او تایید کرد که قرار است شاهد بازگشت شخصیت ویلیام در فصل دوم سریال Westworld با ویژگی‌های تقریبا جدیدی باشیم. سیمپسون گفت:

منظور من این است که من حضور دارم. من می‌خواهم در فصل دوم سریال از زمانی که قلب ویلیام شکسته شد تا زمانی که ما نتیجه را مشاهده کردیم، را کاوش و جستجو کنیم. من می‌خواهم بدانم که چقدر طول می‌کشد و چقدر او سخت تلاش می‌کند تا به آنجا نرود، اما من داستان را ننوشته‌ام.

Westworld

جیمی سیمپسون نقش شخصیتی به‌نام ویلیام را در فصل اول سریال Westworld بازی کرد که مهمان پارک تفریحی وست ورلد بود که در ادامه عاشق و دلباخته یک میزبان به نام دلورس ابرناثی با بازی ایوان ریچل وود، شد. در پایان فصل اول این سریال مشخص شد که ویلیام همان مرد سیاه پوش با بازی اد هریس است و سیمپسون نقش دوره جوانی این شخصیت را در فصل اول سریال Westworld بازی کرده و ما شاهد فلش‌بک به دوران جوانی شخصیت ویلیام در فصل اول این سریال بوده‌ایم. در حال حاضر اطلاعات زیادی از فصل دوم سریال Westworld در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که در فصل دوم این سریال شاهد ادامه ماجراجویی شخصیت ویلیام در دوران جوانی‌اش باشیم.

فصل دوم سریال Westworld قرار است در بهار سال ۲۰۱۸ از شبکه HBO به روی آنتن برود. با این حال، انتظار می‌رود که به‌زودی تاریخ و زمان رسمی شروع فصل دوم این سریال تایید و اعلام شود. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۷ بود که شبکه HBO اولین تریلر فصل دوم سریال Westworld را منتشر کرد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده