نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

اولین تصویر رسمی از تام هاردی در فیلم Venom

کمپانی سونی پیکچرز به‌تازگی اولین تصویر رسمی تام هاردی در قالب نقش شخصیت ادی براک از فیلم ونوم (Venom) را منتشر کرد.

چندی پیش ما شاهد انتشار تصاویری از صحنه‌های مختلف فیلمبرداری فیلم Venom (ونوم) بودیم که در آن تام هاردی و اسکات هیز هر کدام در قالب شخصیت‌های خود در حال مبارزه با یکدیگر بودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز به‌تازگی اولین تصویر رسمی تام هاردی در قالب نقش شخصیت ادی براک منتشر کرده است. علاوه بر این تصویر، کمپانی سازنده این اثر مورد انتظار، کلیپی هم از پنل مربوط به خود که در مراسم کامیک کان برزیل که ماه پیش برگزار شده بود، منتشر کرده است. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تصویر و کلیپ را مشاهده یا دانلود کنید.

ما تا به امروز تصاویر مختلفی از تام هاردی در این نقش دیده بودیم و عکس‌های متنوعی از صحنه‌های فیلمبرداری فیلم ونوم منتشر شده بود اما حال شاهد انتشار تصویر رسمی از تام‌ هاردی در این فیلم هستیم. علاوه بر تصویر، کلیپ منتشر شده  شده نیز می‌تواند اطلاعات مختلفی را در اختیار طرفداران قرار دهد. همانطور که شما در این کلیپ مشاهده می‌کنید، تام هاردی در حال گزارش وضعیت نقش خود در فیلم است و با توجه به اطلاعاتی که در این پنل اعلام شده، به نظر می‌رسد که احتمالا بخشی از داستان گذشته و خواستگاه این شخصیت ابرقهرمانی را نیز ببینیم.

Tom Hardy as Eddie Brock

حال سوال بسیار بزرگی که همچنان در ذهن ما باقی مانده و هیچکس تا کنون پاسخی برای آن اعلام نکرده این است که آیا شخصیت اسپایدرمن در فیلم ونوم حضور خواهد داشت یا تنها به طریقی اشارات مستقیم و غیر مستقیمی به او خواهد شد؟ البته این موضوع را هم در ذهن خود داشته باشید، از آنجایی که فیلم ونوم در دنیای سینمایی مارول ساخته نمی‌شود و ارتباط خیلی زیادی با این دنیای سینمایی ندارد، پس احتمالا باید حضور تام هالند در قالب نقش شخصیت پیتر پارکر و شیطنت‌های اسپایدرمن را در این فیلم فراموش کنیم.

همانطور که در ابتدای متن هم به آن اشاره شد، کمپانی سونی پیکچرز در کنار تصویر رسمی تام هاردی، کلیپ نسبتا کوتاهی هم از پنل این فیلم که در مراسم کامیک کان ماه گذشته برزیل برگزار شده بود، منتشر کرده است. ما در این کلیپ شاهد حضور کارگردان این اثر یعنی روبن فلیشر و همچنین تام هاردی در صحنه فیلمبرداری پروژه در سان فرانسیسکو هستیم که به صورت ارتباط مستقیم تصویری، با مردم حاضر در مراسم صحبت می‌کنند. هاردی و فلیشر در میان صحبت‌های خود اطلاعات نسبتا کوچکی هم از فیلم در اختیار مردم قرار دادند. اگرچه ممکن است بخشی از اطلاعات آنها را شما قبلا شنیده باشید اما اطلاعات جدیدی هم درباره اینکه طرفداران چه انتظاراتی می‌توانند از این اثر داشته باشند را هم بیان کرده‌اند.

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (احتمالا انه وینگ که همسر سابق ادی براک است)، رید اسکات در نقش یک دکتر، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، سونی پیکچرز تا به امروز تنها حضور هاردی را در این فیلم رسما تایید و اعلام کرده است. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

دانلود از آپارات


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده