نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age به زودی برای کامپیوتر منتشر می‌شود

اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age را برای کامپیوتر تایید کرد که از قضا خیلی زود هم منتشر خواهد شد.

Final Fantasy XII: The Zodiac Age در واقع یک نسخه ریمستر از Final Fantasy 12 است. در حالی که نسخه اصلی این بازی در سال ۲۰۰۶ روی PS2 منتشر شده بود، نسخه ریمستر آن در سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن 4 منتشر شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس اعلام کرده که بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age به‌زودی برای پی سی نیز منتشر خواهد شد.

به طور دقیق‌تر، Final Fantasy XII: The Zodiac Age در تاریخ ۱۲ بهمن (۱ فوریه) از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. این نسخه همچنین علاوه بر تمامی محتویات نسخه PS4 این اثر، شامل یک سری ویژگی جدید نیز خواهد بود؛ ویژگی‌هایی مثل پشتیبانی از مانیتور‌های فوق عریض با نسبت ۲۱:۹ و همچنین اجرا روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه. به‌علاوه دو حالت New Game Plus و New Game Minus هم از همان ابتدا در دسترس خواهند بود.

علاوه بر نسخه معمولی بازی که از طریق استیم قابل خرید خواهد بود، اسکوئر انیکس یک نسخه کالکتور ۱۵۰ دلاری از این بازی هم برای کامپیوتر معرفی کرده که فقط از طریق فروشگاه خود اسکوئر انیکس قابل خرید است. این نسخه کالکتور شامل چند محتوای فیزیکی از قبیل تعدادی مجسمه، تعدادی کارت با تصویر شخصیت‌های بازی و همچنین سی‌دی شامل موسیقی‌های بازی می‌شود. البته برخلاف نسخه کالکتور پلی‌استیشن 4 بازی، در نسخه کالکتور پی‌سی خبری از نسخه فیزیکی بازی نیست و به جای آن، یک کد دانلود قرار گرفته است.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده