نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

لوک ویلسون به جمع بازیگران فیلم The Goldfinch پیوست

براساس گزارشات جدید مشخص شده که لوک ویلسون بازیگر فیلم Concussion (ضربه مغزی) به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم The Goldfinch به انسل الگورت پیوست.

چندی پیش اعلام شده بود که کمپانی برادران وارنر و استودیو آمازون قصد دارند اثری اقتباسی براساس داستان کتاب بسیار پرفروش دونا تارت بسازند که مراحل تولید آن را هم آغاز کرده‌اند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و براساس گزارشی جدید که توسط سایت خبری هالیوود ریپورتر منتشر شده، مشخص شده که لوک ویلسون بازیگر فیلم Concussion (ضربه مغزی) به‌تازگی قراردادی با عوامل تولید فیلم The Goldfinch امضا کرده که به موجب همین قرارداد اخیرا به تیم بازیگری این اثر اقتباسی پیوسته است.

براساس این گزارش جدید مشخص شده که جان کرولی کارگردان فیلم Brooklyn (بروکلین) قرار است کارگردانی فیلم The Goldfinch را برعهده داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است که بازیگر محبوب فیلم Baby Driver (بیبی درایور) یعنی انسل الگورت هم از همان ابتدا برای بازی در نقش شخصیت اصلی این داستان انتخاب شده بود. داستان این اثر اقتباسی درباره مردی جوانی است که مادر خود را در بمب گذاری موزه متروپولیتن نیویورک (Metropolitan Museum of Art) از دست داده و توسط یک خانواده ثروتمند و پولدار به فرزند خواندگی گرفته شده است. به نظر می‌رسد این خانواده تنها به این دلیل این فرزند را انتخاب کردند تا به طریقی بتوانند او را به دنیای زیرزمینی هنرهای شهر نیویورک بکشانند.

Luke Wilson

سارا پلسون، جفری رایت و آنورین برنارد از جمله افرادی هستند که تا به امروز برای ایفای نقش در داستان این اثر اقتباسی، قرارداد امضا کرده‌اند. براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است تولیدات و مرحله فیلمبرداری فیلم The Goldfinch اواخر ماه ژانویه کلید خورده شود. لوک ویلسون قرار است نقش پدر انسل الگورت را در داستان این فیلم داشته باشد. ویلسون نقش یک بازیگر شکست خورده را دارد که سعی می‌کند به زندگی واقعی خود و پسرش بازگردد و با تمام تلاشش، از پسر خود مراقبت کند. نینا جیکوبسن و همچنین برد سیمپسون از کمپانی Color Force قرار است تهیه کنندگی این اثر را برعهده داشته باشند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده