نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۰

ریمستر بازی Assassin’s Creed Rogue رسما تایید شد

کمپانی یوبیسافت با انتشار تریلری رسما ریمستر بازی Assassin’s Creed Rogue را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان معرفی کرد.

Assassin’s Creed Rogue یکی از نسخه‌های سری اسسینز کرید است که شاید آنطور که باید، دیده نشد؛ چرا که این بازی، در سال ۲۰۱۴ و همزمان با انتشار نسخه Unity برای کنسول‌های نسل هشتمی، روی پلتفرم‌های قدیمی‌تر ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شد و افرادی که به کنسول‌های نسل هشت دسترسی داشتند، آن را تجربه نکردند. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت نسخه ریمستر بازی Assassin’s Creed Rogue را رسما برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید کرد.

ریمستر بازی Assassin’s Creed Rogue در تاریخ ۲۹ اسفند (۲۰ مارس) برای این دو کنسول منتشر خواهد شد و از قابلیت‌های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس هم پشتیبانی خواهد کرد. بازی روی مدل‌های معمولی این دو کنسول با رزولوشن HD و روی کنسول‌های میان‌نسلی، با رزولوشن 4K اجرا خواهد شد و می‌توان انتظار گرافیکی عالی از آن را داشت. در کل نسخه ریمستر بازی، از حیث جلوه‌های بصری بهبود زیادی نسبت به نسخه اصلی خواهد داشت و این شانس را برای افرادی که پیش‌تر قادر به تجربه آن نبودند فراهم می‌کند تا یکی از نسخه‌های نسبتا خوب این سری را بازی کنند.

به مناسبت معرفی این بازی، تریلری هم منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده