نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵

بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition برای نینتندو سوییچ تایید شد

در رویداد نینتندو دایرکت، بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition که پیش‌تر نسخه معمولی آن برای Wii U منتشر شده بود، برای کنسول نینتندو سوییچ تأیید شد.

در طی رویداد غافلگیر کننده Nintendo Direct امروز و در کنار اعلام تاریخ انتشار نسخه‌ی سوییچ Donkey Kong Country: Tropical Freeze، یکی دیگر از بازی‌های کنسول Wii U برای نینتندو سوییچ معرفی شد. این بازی نسخه‌ی هک اند اسلش مجموعه افسانه زلدا، یعنی Hyrule Warriors است که قرار است در بهار ۲۰۱۸ با نام Hyrule Warriors: Definitive Edition به کنسول دوگانه نینتندو راه پیدا کند.

همان‌طور که از عبارت Definitive Edition برمی‌آید، با نسخه‌ی کاملی از بازی Hyrule Warriors سر و کار خواهیم داشت؛ نسخه‌ای که تمام نقشه‌ها، ماموریت‌ها، کاراکترها و کلاً DLCهای نسخه اصلی را به همراه خواهد داشت. به‌علاوه شاهد یک سری محتویات جدید مثل پوشش‌هایی با حال و هوای نسخه Breath of the Wild این سری برای دو شخصیت لینک و زلدا خواهیم بود.

بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition همچنین مثل نسخه اصلی این بازی، از حالت چندنفره محلی پشتیبانی خواهد کرد و در حالی که در نسخه Wii U یکی از بازیکنان روی کنسول و دیگری روی تلویزیون بازی را تجربه می‌کرد، در نسخه سوییچ صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم خواهد شد و هر بازیکن با یک کنترلر جوی‌کان، بازی را تجربه خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده