نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

فیلم Black Panther با پیش فروش بلیط ها اولین رکورد خود را ثبت کرد

بر اساس گزارش‌های جدید، فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) در طی چند روز اخیر توانست رکورد پیش فروش بلیط را در میان تمامی آثار دنیای سینمایی مارول بشکند.

اگر اخبار مربوط به دنیای سینمایی مارول و مخصوصا جدیدترین و مورد انتظارترین اثر آن یعنی فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) را دنبال کرده باشید، می‌دانید که چندی پیش در نهایت آخرین تریلر این اثر به طور رسمی در فضای مجازی منتشر شد. تا به آن لحظه هیجان طرفداران به حد خیلی زیادی رسیده بود، اما با تماشای تریلر پایانی فیلم پلنگ سیاه، صبرها لبریز شد و مردم به قدری برای آن هیجان دارند که برای تماشایش روی پرده سینماها لحظه شماری می‌کنند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت بلیط فروشی Fandango که پیشروترین و در اغلب اوقات تنها و بهترین سایت خرید آنلاین بلیط آثار سینمایی محسوب می‌شود، به‌تازگی گزارش جدیدی را درباره بلیط‌های پیش‌فروش‌شده فیلم Black Panther منتشر کرده است. این سایت با انتشار این گزارش اعلام کرد که فیلم Black Panther تا به همین لحظه، با آمار پیش‌فروش بلیط‌های خود توانسته جدیدترین و البته اولین رکورد خود را در میان تمامی آثار سینمایی دنیای سینمایی مارول بشکند و این رکورد را به نام خود ثبت کند. رکورد بیشترین پیش‌فروش بلیط آثار سینمایی دنیای سینمایی مارول پیش از این در دست فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) بود که در ماه می سال ۲۰۱۶ به روی پرده نقره‌ای سینماها رفت.

حال در این میان، بدشانسی‌ای که نصیب فیلم پلنگ سیاه شده این است که آخرین اثر دنیای سینمایی مارول پیش از اکران مورد انتظارترین پروژه دیگر این دنیای سینمایی یعنی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بینهایت) است. اینکه در پیش روی طرفداران، اثر بسیار بزرگ و محبوبی همانند فیلم انتقام جویان: جنگ بینهایت وجود دارد، باعث می‌شود که بخش فوق‌العاده زیادی از هیجان آنها معطوف به همان اثر شده و توجه کمتری به فیلم پلنگ سیاه بشود. با اینکه اینگونه به نظر می‌رسد که در حال حاضر فیلم پلنگ سیاه زیر سایه فیلم انتقام جویان: جنگ بینهایت قرار دارد، اما آمار پیش‌فروش بلیط‌ها و رکوردزنی این اثر نشان می‌دهد که اصلا قضیه اینگونه که به نظر می‌رسد، نیست. 

کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون Creed (کرید) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است. 

چادویک بوزمن در نقش تی‌چالا (پلنگ سیاه)، مایکل بی جردن در نقش اریک کیلمانگر، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده