// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

تاریخ انتشار بازی Darkest Dungeon روی نینتندو سوییچ اعلام شد

استودیو Red Hook تاریخ عرضه بازی نقش آفرینی موفق و محبوب این استودیو یعنی بازی Darkest Dungeon روی کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرده است.

بازی Darkest Dungeon، محصول استودیو Red Hook در سال ۲۰۱۶ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا عرضه شد. متای ۸۴ نشان از موفقیت این بازی در جلب نظر منتقدین دارد و فروش دو میلیون نسخه از آن به معنای استقبال مخاطبین از بازی مذکور است. اکنون طبق جدید‌ترین اخبار بازی، پلتفرم‌های مقصد بازی Darkest Dungeon افزایش خواهند یافت؛ زیرا استودیو رد هوک اعلام کرده است که به‌زودی دارندگان کنسول Nintendo Switch قادر به تجربه این بازی خواهند بود.

استودیو رد هوک در قالب پستی در وب‌سایت رسمی بازی Darkest Dungeon اعلام کرده است که این بازی در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) روی کنسول جدید کمپانی نینتندو عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۲۵ دلار بازی مذکور را خریداری کنند. همچنین دو بسته الحاقی بازی Darkest Dungeon به نام‌های The Crimson Court و The Shieldbreaker نیز در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرند و به ترتیب با قیمت ۱۰ دلار و ۴ دلار به فروش خواهند رسید. در بخش دیگری از پست معرفی نسخه نینتندو سوییچ بازی Darkest Dungeon اعلام شده که این نسخه از کنترل‌های لمسی کنسول مذکور پشتیبانی می‌کند. همچنین اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی The Color of Madness روی این پلتفرم به ماه‌های آینده موکول شده است.

بازیکنان در بازی Darkest Dungeon وظیفه مدیریت تعدادی از قهرمانان را که سیاه‌چال‌های یک عمارت گاتیک را کاوش می‌کنند، بر عهده دارند. این ملک از یکی از اقوام که با باز کردن پورتال به بعد‌های تاریک و آوردن تعدادی از موجودات ترسناک و شیطانی به دخمه‌ها و سیاه‌چال‌ها به دنبال شهرت و ثروت بود، به بازیکن ارث رسیده است.

بسته الحاقی The Crimson Court سال گذشته روی پلتفرم‌های مقصد بازی Darkest Dungeon عرضه شده بود. در این بسته الحاقی موارد متعددی از جمله کمپین داستانی و باس‌های جدید به بازی اضافه شدند. همچنین بسته الحاقی The Shieldbreaker علاوه بر موارد مشابه، قهرمان تازه‌ای در دسترس مخاطبین قرار داد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده