// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

در نمایشگاه ۳۰ سالگی فاینال فانتزی محتویاتی از Final Fantasy VII Remake به نمایش درمی‌آید

در اواخر ماه ژانویه نمایشگاهی به مناسبت ۳۰ سالگی مجموعه فاینال فانتزی برپا خواهد شد که در آن شاهد به نمایش درآمدن محتویاتی از Final Fantasy VII Remake هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شعبه ژاپنی اسکوئر انیکس (Square Enix، سازنده و ناشر بازی Final Fantasy VII Remake) اعلام کرد که در تاریخ دو بهمن‌ماه (۲۲ ژانویه) الی هشت بهمن (۲۸ ژانویه) نمایشگاهی به نام Farewell Story Exhibition به مناسبت سی‌امین سالگرد تولد سری Final Fantasy در توکیو برگزار خواهد شد.

در جریان نمایشگاه مورد نظر، کمپانی سونی و چند کمپانی دیگر با اسکوئر انیکس همکاری خواهند داشت و عکس‌هایی از تمامی نسخه‌های فاینال فانتزی که در این ۳۰ سال منتشر شده‌اند، قرار داده می‌شود. در این نمایشگاه از یک سیستم صداگذاری استفاده خواهد شد که بازدیدکنندگان با ورود به نمایشگاه و مشاهده هر عکس، توضیحاتی را حول آن تصویر خواهند شنید تا حس و حال تصویر مورد نظر، بهتر القا شود. همچنین ۵۰ موسیقی از مجموعه فاینال فانتزی در نظر گرفته شده که برای بازدیدکنندگان پخش خواهد شد.

در این میان مهم‌ترین مورد، سناریویی است که برای بازی Final Fantasy VII Remake و بازی Final Fantasy XV در نظر گرفته شده است. برای Final Fantasy VII Remake، یک نمایش عکس مصور ترتیب داده شده که Words Left Behind by Aerith نام دارد و در جریان آن، بازدیدکنندگان خاطرات اریث در کلیسای سکتور ۵ را مرور خواهند کرد و در این میان، خاطرات اریث با صدای یک گوینده پخش خواهد شد. سناریوی این نمایش توسط کازوشیگه نوجیما نوشته شده و مایا ساکاموتو وظیفه گویندگی را بر عهده داشته است.

این بخش از متن، پایان بازی Final Fantasy XV را فاش می‌کند

 

اما برنامه نمایش عکس مصور بازی Final Fantasy XV که در جریان آن پایان بازی را مشاهده خواهید کرد، Phantom Wedding نام دارد. در این نمایش شاهد صحنه عروسی لونا و نوکتیس هستیم که در مراسم ازدواج، پرومپتو، شاه ریجس، گلادیولوس و ایگنیس حضور دارند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده