// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

پرفروش‌ترین بازی های دسامبر ۲۰۱۷ فروشگاه پلی استیشن آمریکا

کمپانی سونی لیست ۱۰ بازی پرفروش فروشگاه پلی استیشن آمریکا در ماه دسامبر ۲۰۱۷ را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی با تمام شدن تعطیلات سال نو،‌ لیست پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه پلی استیشن آمریکا روی پلی استیشن 3، پلی استیشن ویتا و پلی استیشن 4 در ماه دسامبر ۲۰۱۷ را منتشر کرد. البته در این آمارگیری بازی‌های پلی استیشن VR و بسته‌های الحاقی بازی‌های هر پلتفرم نیز اعلام شده‌اند.

در لیست منتشر شده، آثاری قرار گرفته‌اند که باعث شگفتی شما خواهند شد. در رتبه اول لیست پرفروش‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن 4 در ماه دسامبر ۲۰۱۷، بازی Call of Duty: WWII قرار گرفته که خب با وجود صدرنشینی‌های متوالی این بازی، قرار گرفتن در رتبه اول آن چنان دور از ذهن نیست. اما رتبه دوم اختصاص دارد به اثری جالب و خنده‌دار؛ در رتبه دوم بازی Gang Beasts قرار دارد که یک بازی آنلاین بوده و ماه دسامبر روانه بازار شده است. اما در رتبه سوم و چهارم، بازی Star Wars Battlefront II و بازی Grand Theft Auto V قرار گرفته‌اند.

در قسمت بازی‌های واقعیت مجازی، بازی Job Simulator در رتبه اول قرار گرفته و در ادامه بازی PlayStation VR Worlds، بازی Superhot VR، بازی Accounting+ و بازی Skyrim VR در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند. در قسمت بازی‌های PS Vita نیز بازی Metal Gear Solid 3 HD و در بخش بسته‌های الحاقی، بسته الحاقی The Curse of Osiris بازی Destiny 2، رتبه اول را از آن خود کرده‌اند. در اینجا می‌توانید لیست کامل مربوط به بخش‌های ذکر شده را مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید لیست ۱۰ بازی پرفروش پلی استیشن 4 در ماه دسامبر ۲۰۱۷ را مشاهده کنید:


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده