// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی The Raven Remastered معرفی شد

کمپانی THQ Nordic از بازی The Raven Remastered که به‌زودی برای کنسول‌های نسل هشتم و پی سی عرضه خواهد شد، رونمایی کرد.

بازی The Raven: Legacy of a Master Thief، محصول استودیو King Art Games در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به ترتیب روی پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 3 توسط کمپانی The Adventure Company منتشر شد. این بازی ماجراجویی اشاره و کلیک را که یک داستان راز‌آلود مانند آثار آگاتا کریستی و سر آرتور کانن دویل روایت کرده و دارای لوکیشن‌های مرسوم این دست داستان‌ها از جمله آلپ سوئیس، کشتی کروز پر زرق و برق و موزه مصر است، می‌توان هم‌رده با بازی‌هایی همچون Broken Sword و Syberia معرفی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با تصمیم کمپانی THQ Nordic نسخه ریمستر این بازی تحت عنوان The Raven Remastered در ماه مارس عرضه خواهد شد.

در نسخه ریمستر بازی The Raven: Legacy of a Master Thief ارتقا‌های گرافیکی متعددی اعمال شده است که از بین آن‌ها می‌توان به سیستم نور‌پردازی جدید، افزایش رزولوشن بازی و بهبود انیمیشن‌ها و طراحی موها اشاره کرد. همچنین به مجموعه زیر‌نویس‌های این بازی شامل زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی، لهستانی و ایتالیایی، زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی و چینی نیز اضافه شده است. در خلاصه داستان بازی The Raven Remastered که در وب‌سایت رسمی کمپانی THQ Nordic درج شده، چنین آمده است:

لندن، سال ۱۹۶۴. یاقوتی باستانی از موزه بریتانیا به سرقت رفته است. در صحنه جرم تنها یک پر کلاغ بر جا مانده است. آیا شخصی تلاش می‌کند پا جای پای The Raven، سارق بزرگ تاریخ که سال‌ها پیش ناپدید شده، بگذارد؟

افسر پلیس آنتون جاکوب زلنر خود را درگیر پرونده قتلی پیدا می‌کند که تا پیش از این تنها در رمان‌های جنایی مورد علاقه‌اش با آن‌ رو‌به‌رو شده بود. هیچ چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد، نیست. همه چیزی برای مخفی کردن دارند و ریون همواره یک قدم جلوتر است.

تریلر معرفی بازی The Raven Remastered را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی The Raven Remastered در تاریخ ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده