نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

انتشار ویدیوها و پوسترهای جدید فیلم Maze Runner: The Death Cure

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا دو ویدیو و ۶ پوستر جدید از فیلم Maze Runner: The Death Cure را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین ویدیوهای رسمی و پوسترهای جدید فیلم مورد انتظار دونده مارپیچ: درمان مرگ (Maze Runner: The Death Cure) را منتشر کرده است. این کمپانی دو ویدیو از این فیلم را منتشر کرده که در ویدیو اول، شخصیت مینهو با بازی کی هونگ لی دیده می‌شود که در حال فرار از دست یک گریور (Griever) است و همچنین به دنبال یک راه خروج از این محل است. در ویدیو دوم، سه شخصیت توماس با بازی دیلن اوبراین، مینهو و نیوت با بازی توماس برودی سنگستر، را مشاهده می‌کنیم که در حال فرار از دست جانسون با بازی آیدان گیلن و نیروهایش هستند و پس از اینکه درون یک اتاق حبس می‌شوند، حال باید به‌دنبال یک راه خروج از این ساختمان باشند. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم دومین و آخرین تریلر فیلم Maze Runner: The Death Cure را منتشر کرده بود. علاوه بر این، کمپانی فاکس قرن بیستم ۶ پوستر جدید از این فیلم را منتشر کرده است که سه پوستر جدید این فیلم، پوستر شخصیت‌های آن هستند. تمرکز این پوسترها، روی شخصیت‌های اصلی فیلم Maze Runner: The Death Cure از جمله توماس، مینهو، نیوت، فرایپن، خورخه و برندا، است. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

Maze Runner: The Death Cure Posters

Maze Runner: The Death Cure Posters

کارگردانی فیلم Maze Runner: The Death Cure بر عهده وس بال بوده که پیش از این کارگردانی دو قسمت قبلی این مجموعه را نیز بر عهده داشته است. فیلم The Maze Runner (دونده مارپیچ) در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت و در ادامه آن فیلم Maze Runner: The Scorch Trials (دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ) در سال ۲۰۱۵ اکران شد. دیلن اوبراین، والتون گوگینس، کایا اسکودلاریو، توماس برودی سنگستر، کی هونگ لی، جیانکارلو اسپوزیتو، آیدان گیلن، بری پیپر، رزا سلزار، دکستر داردن و پاتریشا کلارکسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Maze Runner: The Death Cure حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تی.اس. ناولین بوده است.

فیلم Maze Runner: The Death Cure برای اکران در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده