// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳

بازی Ambition of the Slimes برای سوییچ منتشر می‌شود

استودیو Flying Works اعلام کرد که بازی Ambition of the Slimes برای نینتندو سوییچ نیز پورت می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فلایینگ ورکز (Flying Works) اعلام کرد که بازی Ambition of the Slimes که در سبک SRPG (نقش آفرینی شبیه‌ساز) طراحی شده است در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی ماه) از طریق فروشگاه eShop برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و در ریجن‌های آمریکای شمالی، اروپا،‌ نیوزلند و استرالیا در دسترس قرار می‌گیرد.

Ambition of the Slimes یک بازی استراتژی، نوبتی و نقش‌آفرینی است که کاربران در آن کنترل لجن‌ها را در بازی بر عهده می‌گیرند. لجن‌های مختلفی در بازی تعبیه شده است که هر یک قابلیت‌ها و المان‌های منحصر‌به‌فردی را در خود جای داده‌اند. کاربران باید با توجه به محیط خود لجن‌ها را در محیط بازی اعمال کنند تا بازی را پیش ببرند.

Ambition of the Slimes

وظیفه کاربران در این بازی این است که با استفاده از استراتژی‌های گوناگون به نبرد با بشریت بروند. از آنجا که لجن‌ها به تنهایی این قدرت را ندارند که به  به نبرد با انسان‌ها بروند باید راه‌ها و استراتژی‌های دیگری را نیز در بازی پیاده کنند که به آنها یاری کند.

بازی Ambition of the Slimes در سال ۲۰۱۶ میلادی برای نینتندو 3DS منتشر شد و پس از آن به دستگاه‌های آیفون و اندروید نیز راه پیدا کرد. محیط بازی به طور پیکسلی طراحی شده است که پس از شروع نبرد طراحی آنها درحالی که بازd از طراحی پیکسلی برخوردار است اما کمی جلوه واقع‌گرایانه‌تر به خود می‌گیرد. مراحل بازی چندین بار قابل تجربه است و از یک کمیپن داستانی برخوردار است که در آن بشریت یکی از دشمنان پلید کاراکتر‌های این بازی به شمار می‌روند. روند بازی در نقشه‌های کوچک و فشرده شده پیش می‌رود که هر یک از سطوح و جنس زمین‌های مختلفی برخوردار هستند.

بازی Ambition of the Slimes  هم‌اکنون با قیمت ۵ دلار یا ۵ یورو برای پلتفرم‌های 3DS، آیفون و اندروید در دسترس است و در تاریخ ۲۸ دی ماه به احتمال زیاد با همین قیمت برای سوییچ منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Ambition of the Slimes تماشا کنید و با محتوای آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده