// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

آپدیت جدید بازی PUBG با محوریت رفع باگ نسخه کامپیوتر

پابجی کورپ اعلام کرده بروزرسانی‌ای برای بازی PlayerUnknown's Battlegrounds روی کامپیوتر منتشر خواهد شد که در جریان آن باگ‌های بازی رفع می‌شوند.

پس از عرضه رسمی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds برای کامپیوتر، کمتر شاهد بروزرسانی یا محتویات جدید نسبت به گذشته و حالت دسترسی زودهنگام بازی بودیم و حال مشخص شده که یک آپدیت برای نسخه پی‌سی بازی در نظر گرفته شده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، بروزرسانی آینده بازی PUBG روی پی سی با هدف رفع باگ‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت و استودیو پابجی کورپ (PUBG Corp، سازنده و ناشر بازی PlayerUnknown's Battlegrounds) اعلام کرده بروزرسانی موردنظر امروز روی سرورهای آزمایشی بازی منتشر شده و در آینده زمانی که تمامی ایرادها برطرف و بازی پایدار شد، برای تمامی کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین از دیگر ویژگی‌های آپدیت آینده بازی PlayerUnknown's Battlegrounds می‌توان به تغییر ظاهر آیتم انرژی‌زا در بازی نیز اشاره کرد که با توجه به گفته تیم سازنده، این آیتم از اول بازطراحی شده است. پس از بروزرسانی موردنظر نیز کاربران می‌توانند منتظر دو مدل جعبه جدید برای بازی باشند که یکی از آن‌ها پولی است و دیگری را به صورت رایگان دریافت می‌کنید.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds هم‌اکنون برای کامپیوتر و ایکس‌ باکس وان در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده