نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

تاریخ انتشار بازی de Blob 2 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان

کمپانی THQ Nordic تاریخ انتشار بازی de Blob 2 را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اعلام کرد.

کمپانی THQ Nordic طی چند سال اخیر موفق شده امتیاز یک سری از IP‌های قدیمی را دریافت کند و تا به امروز هم برخی از آن‌ها را برای پلتفرم‌های نسل فعلی منتشر کرده است. این شرکت سال گذشته بازی de Blob 2 را برای کامپیوتر منتشر کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام کرده که de Blob 2 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم پورت شده و به‌زودی منتشر خواهد شد.

به طور دقیق‌تر، بازی de Blob 2 در تاریخ ۹ اسفند (۲۸ فوریه) برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. بازی de Blob 2 اولین بار در سال ۲۰۱۱ توسط THQ منتشر شد و استودیوی سازنده بازی هم بلو تانگ اینترتینمنت بود. با این حال پس از ورشکست شدن THQ، امتیاز این بازی را نوردیک گیمز خریداری کرد و حال انتشار مجدد آن برای پلتفرم‌های نسل فعلی، این امیدواری را برای طرفداران ایجاد می‌کند که شاید دنباله‌های بازی نیز ساخته شوند.

در بازی de Blob 2، شما در نقش بلاب باید سعی کنید مجددا رنگ را به شهر پریسما بیاورید و دشمنان خود را شکست دهید که در اصل، عضو یک گروه افراطی هستند که باعث شده‌اند رنگ در این شهر از بین برود. بازی دارای ۱۲ مرحله داستانی بزرگ و بخش چندنفره است و در مقایسه با نسخه اول این سری، در آن شاهد قابلیت‌های جدیدی نیز هستیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده