نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

تریلر جدید سریال Krypton منتشر شد

شبکه سای‌فای به‌تازگی تریلر جدیدی از سریال کریپتون (Krypton) منتشر کرده که خبر از حضور شخصیت‌های دیگر کمپانی دی سی مانند گرین لنترن، امگا من و... می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه سای فای تریلر جدیدی از سریال Krypton (کریپتون) منتشر کرده است که شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید. با اینکه جدیدترین پروژه شبکه SyFy یعنی سریال کریپتون داستان سال‌ها پیش از تولد شخصیت محبوب سوپرمن را، در سیاره‌ای با فاصله بسیار زیادی از سیاره‌ای که ما روی آن زندگی می‌کنیم حکایت می‌کند، اما عوامل تولید این مجموعه و مسئولان این شبکه باز هم دوست دارند نشانه‌های زیادی از شخصیت‌های مختلف کمپانی دی سی در این پروژه خود قرار دهند تا طرفداران دنیای کتاب‌های کامیک بتوانند آنها را تشخیص دهند. علاوه بر آن، این مجموعه و عوامل پشت صحنه آن قصد دارند داستان را به جایی بکشانند که بتوانند محل‌های آشنا و چهره‌های دوست‌داشتنی‌ای را که در میان طرفداران محبوبیت زیادی دارند وارد سریال خود بکنند.

تهیه‌کننده اجرایی سریال کریپتون یعنی دیوید اس. گویر در تور مطبوعاتی زمستانی انجمن منتقدان تلویزیونی، درباره جدیدترین پروژه اقتباسی خود بر اساس کتاب‌های کامیک صحبت کرد. او در این مراسم مطبوعاتی درباره احتمال حضور شخصیت‌های دیگری مانند ارتش گرین لنترن و همچنین امگا من صحبت کرد و به نظر می‌رسد که در نهایت قرار است این شخصیت‌ها هم در داستان حضور داشته باشند. او در این مراسم اینگونه درباره یکی از جدیدترین پروژه‌های خود صحبت کرد:

برنامه‌ای که برای این سریال تنظیم شده و خوابی که عوامل برای آن دیده‌اند این است که ما بتوانیم از این مجموعه به‌عنوان یک دروازه به دنیای علمی-تخیلی کمپانی DC استفاده کنیم. از آنجایی که شخصیت‌های Phantom Zone در داستان این سریال حضور دارند، شاید بتوان از همین موضوع استفاده کرد تا ما بتوانیم داستان را طوری پیش ببریم تا در نهایت به بررسی شخصیت‌ها، زمان‌ها و سیاره‌های دیگر بپردازیم.

از طرف دیگر جف جانز، رئیس کمپانی دی‌سی هم در مصاحبه خود اینگونه عنوان کرد:

هر کدام از این شخصیت‌ها بالاخره می‌توانند در این سریال حضور یابند.

دیوید اس. گویر در ادامه مصاحبه خود اینگونه حرف‌های قبلی خود را کامل کرد و گفت:

حتی همین حضور آدام استرنج باید شما را متوجه کرده باشد که تمامی اتفاقات داستان این مجموعه تلویزیونی، فقط و فقط درباره کریپتون نخواهد بود و داستان به سیاره‌های دیگر هم کشیده خواهد شد.

همانطور که در اخبار قبلی هم عنوان شده بود، شان سیپس، بازیگر کانادایی سریال The Vampire Diaries (خاطرات یک خون‌آشام) و Dark Matter (ماده تاریک)، برای ایفای نقش آدام استرنج انتخاب شده است. آدام استرنج فردی زمینی است که برای حفظ و نجات خانه «ال» به گذشته سفر کرده و بعد از سفر به کریپتون، با تلاش‌های بسیار زیاد سعی دارد سیاره آنها را از نابودی نجات دهد.

گفته شده که دیوید اس. گویر در طی مصاحبه‌ای که با گزارشگر سایت خبری گیم‌اسپات داشته، اعلام کرده که نمایش و به تصویر کشیده شدن شخصیت‌های محبوب و معروف در سریال کریپتون، «کمی متفاوت‌تر از چیزی است» که ممکن است شما در مجموعه‌های تلویزیونی دیگر کمپانی دی‌سی یعنی سریال The Flash (فلش)، سریال Arrow (ارو) و سریال Gotham (گاتهام) دیده باشید و شاید کمی بیشتر از آنها، به منبع داستانی خود شباهت داشته باشد. پس اینگونه هم نیست که شما تصور کنید در این سریال قرار است مبارزه‌ای خونین و خشن بین سوپرمن کوچک و لکس لوثر کوچک ببینید.

با این حال، با توجه به حرفی که دیوید اس. گویر بیان کرده که «در به سوی تغییرات و اتفاقات بزرگ همیشه باز است» و از آنجایی که قرار است بحث شیرین و عمیق سفرهای زمانی هم به میان بیاید، شاید بتوانیم انتظار این را داشته باشیم که در برهه‌ای از زمان، شخصیت سوپرمن هم وارد داستان شود و ایفای نقش کند. 

کامرون کاف، بازیگر گمنام و جوان بریتانیایی، ایفاگر نقش سگ-ال در سریال Krypton است. علاوه بر کاف، جورجینا کمپبل، ایان مک‌الینی، الیوت کووان، ارون پیر، شان سیپس، راسموس هاردیکر، والیس دی و آن اگبوم، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Krypton حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Krypton توسط دیوید اس گویر، نویسنده فیلم‌هایی چون Batman Begins (بتمن آغاز می‌کند) و Man of Steel (مرد پولادین)، نوشته و ساخته می‌شود. همچنین کالم مک‌کارتی، کارگردان فیلم Outcast (رانده شده)، وظیفه کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را بر عهده داشته است.

 طبق گفته شبکه سای‌فای، پخش هفتگی این سریال از تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۸ (۱ فروردین ۱۳۹۷) از این شبکه آغاز خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده