نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تمدن گرجستان برای بازی Civilization VI معرفی شد

طبق اعلام استودیو فیرکسیس گیمز، گرجستان یکی از تمدن‌های بسته الحاقی Rise and Fall بازی Civilization VI خواهد بود.

بسته الحاقی Rise and Fall بازی Civilization VI چندی پیش معرفی شد و اولین بسته الحاقی بزرگ این اثر به شمار می‌رود که در کنار ویژگی‌های مختلف، چندین تمدن جدید نیز به بازی اضافه خواهد کرد. این بسته الحاقی در تاریخ ۱۹ بهمن منتشر می‌شود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو فیرکسیس گیمز (Firaxis Games) یکی دیگر از تمدن‌های آن یعنی گرجستان را معرفی کرده است.

رهبر حکومت گرجستان در بازی، تامار خواهد بود که یکی از پادشاهان مشهور و محبوب در تاریخ این کشور به شمار می‌رود. تامار که شخصیتی حدودا مذهبی هم داشت، در واقع یک شاهزاده بود که پیرو اتفاقاتی به رهبر گرجستان تبدیل شد. در دوره حکومت وی، این کشور گسترش نسبتا زیادی پیدا کرد و مخصوصا تامار علاقه خاصی به هنر داشت و زمینه‌های پیشرفت گرجستان از حیث هنری را فراهم کرد.

قابلیت اصلی حکومت گرجستان در بازی، Strength in Unity نام دارد و باعث می‌شود که پس از ورود به عصر طلایی (Golden Age) شاهد پاداش‌های خاصی در بازی باشید. قابلیت اصلی تامار هم Glory of the World, Kingdom, and Faith نام دارد و باعث می‌شود تا با آغاز Protectorate War، میزان ایمان بیش‌تری دریافت کنید و همچنین در تعامل با شهر‌هایی که مذهب یکسانی با شما دارند، پاداش‌های خاصی به دست بیاورید.

گرجستان همچنین مثل سایر تمدن‌های بازی، سرباز‌های مخصوص خودش را با نام Khevsureti دارد که وقتی روی مناطقی مثل تپه‌ها باشند، قدرت‌شان افزایش پیدا می‌کند. بنای مخصوص این کشور هم Tsikhe است که جایگزین Renaissance Wall می‌شود و به نسبت آن‌ها، ارزان‌تر است و ایمان بیش‌تری هم برای‌تان به ارمغان می‌آورد. در پایان می‌توانید تریلر معرفی تمدن گرجستان را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده