// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

بازی Omensight با سبک جدید پازل داستانی معرفی شد

استودیو Spearhead، سازنده بازی Stories: The Path of Destinies، پروژه جدید خود را با سبک «پازل داستانی» با نام بازی Omensight معرفی کرد.

در حالی که کمتر در دنیای بازی‌های ویدیویی شاهد سبک‌های جدید هستیم، در آن سو استودیو اسپیرهد گیمز (Spearhead Games) سبک جدیدی را در بازی‌های ویدیوی خلق کرده که آن را «پازل داستانی» نام‌گذاری کرده است. توسعه‌دهندگان این استودیو جدیدترین پروژه مستقل خود را با نام بازی Omensight معرفی کرده‌اند و به مناسبت این امر تریلری نیز منتشر کرده‌اند که در واقع تیزری برای محصول‌شان به شمار می‌رود.

در حالی که جلوه‌های هنری بازی شباهت زیادی به Pyre دارد، کاربران در نقش Harbinger در بازی حضور پیدا می‌کنند که قصد دارد سرنوشت جنگ را در دنیای این بازی یعنی Urralia تغییر دهد. Omensight نیرویی است که کاراکتر این بازی به واسطه آن قصد دارد به هدف خود برسد که البته با زمان سروکار دارد. در حین بازی با کاراکتر‌هایی روبه‌رو می‌شوید که پیش‌تر با تصمیم‌های خود خواسته‌اند سرنوشت دنیا را تغییر دهند که در میان آنها جادوگر‌های قدرتمند و حتی ژنرال‌ها دیده می‌شوند.

در حالی که محتوای این بازی در نگاه اول شباهت‌هایی به اثار ماجراجوی و داستان محور Telltale دارد، استودیو اسپیر‌هد اعلام کرده که این بازی روند مبارز‌ه‌ای را نیز در خود جای داده است. در واقع برخی از تصمیم‌های شما می‌تواند کاراکتر‌‌های این بازی را تبدیل به دشمن کند و از این‌رو شما می‌توانید با استفاده از شمشیر Harbinger به نبرد با آنها بروید و جادوهایی در بازی اعمال کنید.

omensight

اعضای تیم توسعه‌دهنده حاضر در استودیو Omensight برای اولین بار نیست که به صنعت بازی‌سازی وارد شده‌اند و در واقع با پروژه جدید قصد دارند محتویاتی را که کاربران در بازی‌های پیشین انتظار داشته‌اند، در دسترس آنها قرار دهند. مالیک بوک‌هیرا، کارگردان خلاق حاضر در این استودیو گفت:

پس از عرضه بازی Stories: The Path of Destinies در سال ۲۰۱۶ ما در مورد بازخورد‌های کاربران در مورد سبک روایتی این بازی بسیار هیجان‌زده شده‌ایم. طرفداران تجربه‌های لذت‌بخش خود را در مورد پایان‌های مختلف این بازی با ما در میان گذاشتند. با بازی Omensight، ایده‌های ما در دنیای تازه‌ای نقش بسته است و قصد داریم با این پروژه قدم‌های بلند‌تری برداریم. قصد داریم سبک «پازل داستانی» را برای این بازی نام‌گذاری کنیم و بی‌صبرانه منتظر هستیم که پس از عرضه این پروژه از بازخورد کاربران در مورد این بازی باخبر شویم.

در کنار محتویات یاد شده، سازندگان در اظهارات خود از وجود صداپیشگانی در این بازی خبر داده‌اند که پیش‌تر در بازی‌هایی همچون Zelda: Breath of the Wild (پاتریشیا سامرست – شاهزاده زلدا) و We Happy Few (جولیان کیسی – عمو جک) فعالیت داشته‌اند. کریس آولون که نویسندگی بازی Fallout: New Vegas در کارنامه‌ کاری وی دیده می‌شود هم در این پروژه حضور دارد.

سازندگان به مناسبت معرفی بازی Omensight تریلری از بازی منتشر کردند که جلوه‌های هنری این بازی را در کنار صداگذاری‌های آن نشان می‌دهد. در انتهای مطلب می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید.

بازی Omensight هم‌اکنون برای پی سی در حال توسعه است و برای عرضه در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده