نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

تیزر جدیدی از فیلم The New Mutants منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تیزر کوتاه و مرموزانه جدیدی از فیلم مورد انتظار The New Mutants را منتشر کرد و قرار است تریلر جدید در آینده‌ای نزدیک منتشر شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سه اثر دیگر در مجموعه آثار X-Men (مردان ایکس) داریم که قرار است در سال ۲۰۱۸، هر کدام در تاریخ‌های مختلفی به روی پرده سینماها بروند. این آثار عبارتند از فیلم Deadpool 2 (ددپول 2)، فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینکس) و فیلم The New Mutants (جهش یافته‌های جدید). اگرچه مورد آخر همانند دو اثر دیگر این مجموعه فیلم، خیلی مورد انتظار و آنچنان محبوب نیست، اما تا به امروز بحث و گفتگوهای خیلی زیادی حول محور آن صورت گرفته است. جاش بون که کارگردانی فیلم جهش یافته‌های جدید را بر عهده دارد، در توصیف جدیدترین پروژه خود، این کار را «یک فیلم ترسناک» عنوان کرد؛ اگرچه با تماشای تیزرها و تریلرهایی که چند وقت اخیر از این فیلم منتشر شد، تا حدودی متوجه شدیم که چه انتظاراتی می‌توانیم از آن داشته باشیم.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فیلم جهش یافته‌های جدید قرار است در ماه آوریل (فروردین) روی پرده سینماها به اکران دربیاید؛ پس با این اوصاف، تریلر کامل این اثر در آینده‌ای خیلی نزدیک منتشر خواهد شد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در همین مدت زمانی که طرفداران این اثر انتظار یک تریلر خوب و طولانی را می‌کشند، عوامل تولید تیزر کوتاه و مرموزانه‌ای را در صفحه رسمی توییتری خود منتشر کرده‌اند. ما در این تیزر کوتاه و به اصطلاح شبح‌وار شاهد حضور بازیگر محبوب سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) یعنی چارلی هیتون در قالب نقش شخصیت ساموئل گاتری ملقب به کنون‌بال هستیم. در این تیزر به نظر می‌رسد که او دچار آسیب‌های روانی شده است. تیزر کوتاه منتشر شده از فیلم The New Mutants را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

میسی ویلیامز در نقش ولفسبین (Wolfsbane)، آنا تیلور جوی در نقش مجیک (Magik)، هنری زاگا در نقش سان‌اسپات (Sunspot)، بلو هانت در نقش میراژ (Mirage)، چارلی هیتون در نقش کنون‌بال (Cannonball) و آلیس براگا در نقش دکتر سیسیلیا ریز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The New Mutants حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در طی مصاحبه‌ای که در ماه اکتبر منتشر شده بود، کارگردان فیلم یعنی جاش بون، اعلام کرده بود که این فیلم می‌تواند یک سرآغاز برای سه‌گانه‌ی ترسناکی از مجموعه مردان ایکس باشد. او در این مصاحبه چنین گفت:

ما این فیلم را به‌عنوان یک سه گانه به کمپانی فاکس آوردیم. همچنین این فیلم بر اساس نوشته‌های نویسنده‌ی دنیای سینمایی مارول یعنی بیل سینکیویزیک و برخی مسائل مربوط به دهه هشتاد میلادی است. هر سه فیلم این سه‌گانه در سبک ترسناک ساخته خواهند شد و البته هرکدام از آن‌ها یک نوع متفاوت از فیلم‌های ترسناک خواهند بود. این فیلم یک فیلم ترسناک ماورایی است که در واقعیت متفاوت جریان دارد. فیلم بعدی نیز یک فیلم ترسناک کاملا متفاوت نسبت به فیلم The New Mutants خواهد بود. تلاش ما بر این است که با بررسی سبک ترسناک و فیلم‌های کامیک بوکی بتوانیم هر کدام از فیلم‌های مجموعه را در سبک خاصی از ترس تولید کنیم. استفاده از اتفاقات مهم برای ساخت فیلم مسئله‌ای است که ما در رابطه با کامیک‌ها دوست داریم.

کارگردانی فیلم The New Mutants بر عهده جاش بون، کارگردان فیلم The Fault in Our Stars («خطای ستارگان بخت ما» یا «بخت پریشان») بوده است. اسکات نویستتر و مایکل اچ. وبر که با بون در فیلم خطای ستارگان بخت ما همکاری داشته‌اند، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The New Mutants را بر عهده داشته‌اند. بون در طی مصاحبه‌های مختلف خود عنوان کرده که میتونت‌ها در این فیلم هیچ هدفی برای نجات دنیا ندارند و قرار نیست تلاشی نیز برای این موضوع کنند. آن‌ها در فیلم The New Mutants تنها تلاش می‌کنند تا خود را نجات دهند و به زندگی ادامه بدهند.

فیلم The New Mutants قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده