// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

کولر مستر در رویداد CES 2018 محصولات گیمینگ جدید خود را معرفی کرد

در جریان نمایشگاه CES 2018، کمپانی کولر مستر نیز محصولات گیمینگ جدید خود را معرفی کرد که از میان آن‌ها می‌توان به کیبوردهای RGB اشاره کرد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده و نمایشگاه CES 2018، کمپانی کولر مستر (Cooler Master، کمپانی تایوانی و سازنده سخت افزار و محصولات گیمینگ) در کنار سایر رقبا محصولات گیمینگ جدید خود را معرفی کرد که همانند اکثر سازنده‌ها، به سراغ محصولات RGB رفته است.

سری M800 معرفی شده توسط کولر مستر، شامل دو کیبورد گیمینگ MK850 و MK851، هدست گیمینگ MH850، ماوس گیمینگ MM830 و ماوس‌پد دو طرفه گیمینگ MP860 است که در ساخت این محصولات از فناوری RGB استفاده شده است. کمپانی سازنده در ساخت این محصولات سعی کرده از قابلیت‌های روز بازار نظیر Aimpad (برای کیبورد استفاده می‌شود) و ویژگی Hidden D-Pad (برای ماوس استفاده می‌شود) استفاده کرده تا بتواند بازار رقابتی را بیش از پیش گرم کند.

برام رانگن، مدیر ارشد بازاریابی محصولات کولر مستر، در این باره می‌گوید:

سری گیمینگ M800 بهترینِ بهترین‌ها را ارائه می‌دهد. ما از طریق تکنولوژی‌های خاص نظیر Aimpad و طراحی‌های منحصربه‌فرد سعی کردیم مطمئن شویم که تجربه‌ای ویژه را برای مخاطبان به ارمغان می‌آوریم.

به عبارتی قابلیت Aimpad کیبوردهای MK850 و MK851 شامل کنترل حرکتی آنالوگ برای هشت دکمه کیبورد از جمله WASD می‌شود که کاربران به‌راحتی می‌توانند در بازی‌های تیراندازی سوم شخص بازی کرده و کارهایی نظیر دویدن، پرواز کردن و سایر موارد را انجام دهند. البته می‌توانید در طول بازی کردن خود نیز این ویژگی را به واسطه‌ دکمه مخصوصش، غیرفعال کرده یا در صورت نیاز آن را فعال کنید. از دیگر ویژگی‌های این دو کیبورد گیمینگ RGB می‌توان به دکمه‌های رسانه و استفاده از آلمینیوم کبالت در ساختار آن اشاره کرد.

ماوس گیمینگ MM830 کولر مستر

اما ویژگی جالب دیگر سری M800، استفاده از Hidden D-Pad در ماوس گیمینگ MM830 است. در کنار این ماوس چهار دکمه به نحوی طراحی شده که در نگاه اول متوجه قابل استفاده بودن آن‌ها نمی‌شوید اما در بازی‌های MOBA یا MMO شدیدا مورد استفاده بوده و سرعت عکس‌العمل شما را در طول بازی افزایش خواهند داد. از نظر DPI نیز ماوس کولر مستر تا ۲۴ هزار DPI قابل تنظیم بوده و از یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۹۶ در ۹۴ برخوردار است تا کاربران بتوانند تغییرات مد نظر را اعمال کنند.

حال به سراغ هدست گیمینگ MH850 می‌رویم که از فناوری Focus FX در ساختار آن استفاده شده است. این فناوری صداهای بلند و میانه را به صورت خودکار تنظیم می‌کند تا هر نوع صدای دیگری نظیر راه رفتن را در بازی‌های رقابتی به سادگی شنیده و بتوانید عکس‌العمل نشان دهید. از طرفی اگر در بازی‌های تک‌نفره هستید یا این قابلیت برای شما مهم نیست، می‌توانید Focus FX را غیرفعال کرده و به واسطه قدرت صدای بالای این هدست، از اتمسفر بازی مورد نظر لذت ببرید. از دیگر ویژگی‌های هدست گیمینگ کولر مستر می‌توان به خروجی USB آن اشاره کرد که Type-C بوده و از طراحی RGB در ساختار آن استفاده شده است.

آخرین محصول کولر مستر، ماوس‌پد دو طرفه MP860 است که قابلیت استفاده از هر دو طرف را داشته و به‌راحتی قابل تمیز کردن بوده و به‌قدری نرم و راحت است که به هیچ‌وجه مچ دست‌تان خسته نخواهد شد یا درد نخواهد گرفت.


منبع Legitreviews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده