نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

ایسر مانیتور ۶۵ اینچی The Predator BFGD را معرفی کرد

در جریان نمایشگاه CES 2018، ایسر هم از نمایشگر ۶۵ اینچی و مخصوص بازی خود با نام The Predator BFGD رونمایی کرد.

کمپانی انویدیا در جریان کنفرانس CES 2018 خود، مانیتور‌های ۶۵ اینچی مخصوص بازی را معرفی و اعلام کرد که این محصولات، توسط کمپانی‌هایی مثل ایسوس، ایسر و HP ساخته خواهند شد. حال پس از آنکه دیروز ایسوس از مانتیور ۶۵ اینچی خودش رونمایی کرد، امروز هم نوبت به ایسر رسیده تا نمایشگر مخصوص بازی ۶۵ اینچی خودش را معرفی کند.

مانیتور ایسر که The Predator BFGD نام دارد، مشخصاتی مشابه مدل ایسوس خواهد داشت و از رزولوشن 4K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر، این محصول از تکنولوژی G-Sync انویدیا هم پشتیبانی می‌کند و قادر به ارائه تصویری بسیار نرم و بدون کوچک‌ترین پارگی است. داشتن بیشینه روشنایی ۱۰۰۰ نیت و همچنین استفاده از فناوری‌های مخصوص، باعث شده‌اند تا تمام رنگ‌ها به طبیعی‌ترین شکل ممکن نمایش داده شوند و رنگ‌های سیاه و سفید هم در بهترین حالت خودشان باشند.

همچنین همان‌طور که انویدیا هم وعده داده بود، مانیتور ایسر نیز از قابلیت‌های NVIDIA SHIELD پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به تعداد زیادی از برنامه‌ها مثل برنامه‌های استریم فیلم و سریال روی این تلویزیون دسترسی داشته باشید. به‌علاوه به لطف پشتیبانی از Google Assistant، می‌توان این تلویزیون را با صدا هم کنترل کرد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، ال جی، قیمت مانیتور بنکیو، مانیتور ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع Legitreviews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده